Danes je blagajna odprta od 10:00 do 21:15 (odprto še 03:09, tel: 01 239 22 17).

Ljubosumje La jalousie

Philippe Garrel / Francija / 2013 / 77 min / francoščina

Nova intimistična mojstrovina enega zadnjih sopotnikov novega vala, izpiljeno delo, ki se s svojo minimalistično zasnovo približuje izrazni silovitosti nemega filma in v katerem avtor nadaljuje premislek njemu ljubih tem izgube, žalovanja in ljubezni kot izvira mladosti.

režija Philippe Garrel, scenarij Philippe Garrel, Caroline Deruas, Arlette Langmann, Marc Cholodenko, fotografija Willy Kurant, glasba Jean-Louis Aubert, montaža Yann Dedet , nastopajo Louis Garrel (Louis), Anna Mouglalis (Claudia), Rebecca Convenant (Clothilde), Olga Milshtein (Charlotte), Esther Garrel (Esther), Manon Kneusé (Lucie), Jérôme Huguet (Antoine), Arthur Igual (Louisov prijatelj), Eric Ruillat (Henri)

festivali, nagrade Benetke 2013, New York 2013, Pusan 2013, Montreal 2013, Abu Dhabi 2013, Mumbaj 2013, Talin 2013, Rotterdam 2014, Istanbul 2014

IMDb

Louis, moški pri tridesetih, se odloči, da bo zaradi Claudie, ženske, ki jo noro ljubi, zapustil Mathilde, mater njegovega otroka. Louis in Claudia sta gledališka igralca. A medtem ko on kot po nizu dobiva ponudbe za vloge, ona, čeprav je še nedavno veljala za vzhajajočo zvezdo, ne dobi več niti najmanjših vlog. Negotova in nesrečna Claudia Louisa sicer ljubi, a neznosno jo je strah, da jo bo zapustil. Nekega večera spozna arhitekta, ki ji ponudi sodelovanje. Louis neskončno ljubi Claudio, pa vendar je zdaj njega neznansko strah, da ga bo zapustila. Sredi vse te zmešnjave je Charlotte, Louisova mala hčerka …

»Izhodiščna ideja za film je bila, da moj sin Louis prevzame vlogo svojega deda, ko je bil ta pri tridesetih – torej iste starosti kot Louis danes –, pa čeprav se film dogaja v sedanjosti. Zgodba pripoveduje o ljubezenskem razmerju, ki ga je moj oče imel z neko žensko. To sem občudoval in s tem nevede svoji zgledni materi, ki me je vzgajala povsem sama, vzbudil ljubosumje (v filmu sem lik male deklice).« (Philippe Garrel)

Philippe Garrel
Rojen leta 1948 v Boulogne-Billancourtu, Francija. Že kot fant je posnel številne kratke filme, avtorsko pa se je izoblikoval ob akterjih francoskega novega vala. Nase je opozoril že s celovečernim prvencem Marie pour memoire. Za L’enfant secret iz leta 1982 je prvič prejel nagrado Jeana Vigoja. J’entends plus la guitar, eden vrhuncev njegovega opusa, mu je prinesel srebrnega leva, kar je ponovil leta 2005 s filmom Navadna ljubimca.

filmografija (izbor)
1967  Marie pour mémoire (Marie for Memory)
1968  Le révélateur
1970  La cicatrice intérieure (The Inner Scar)
1979  L’enfant secret
1988  Les baisers de secours (Emergency Kisses)
1990  J’entends plus la guitare (I Don’t Hear the Guitar Anymore)
1993  La naissance de l’amour (The Birth of Love/Rojstvo ljubezni)
1995  Le coeur fantôme (The Phantom Heart)
2001  Sauvage innocence (Wild Innocence)
2004  Les amants réguliers (Regular Lovers/Navadna ljubimca)
2005  La frontière de l’aube (Frontier of the Dawn)
2011  Un été brûlant (That Summer/Žgoče poletje)
2013  La jalousie (Jealousy/Ljubosumje)

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

LIFFe / Panorama

Ravno obratno Volveréis

Jonás Trueba

četrtek, 21. 11. 2024 / 18:50 / Dvorana

Je popoln razhod mogoč? Dolgoletna partnerja se v duhoviti, klepetavi in ekscentrični neromantični komediji, postavljeni v režiserjev rojstni Madrid, odločita za ločitev – in priredita »ločitveno« zabavo.

Sestre v savni Savvusanna sõsarad

Anna Hints

četrtek, 21. 11. 2024 / 20:15 / Mala dvorana

V intimnem, globoko empatičnem dokumentarnem prvencu Anne Hints in varnem mraku tradicionalne dimne savne ženske delijo svoje najgloblje skrivnosti in najbolj osebne izkušnje. Evropska filmska nagrada za najboljši dokumentarec.

LIFFe / Panorama

Črni pes Gou zhen

Guan Hu

četrtek, 21. 11. 2024 / 21:15 / Dvorana

Poetična drama o nenavadnem prijateljstvu med nekdanjim kaznjencem in črnim potepuški psom osvetljuje družbeno aktualno tematiko Kitajcev, ki so zaradi industrijskega razvoja ostali prepuščeni samim sebi.