Misa bi rada postala slavna pevka in priljubljen idol tokijske klubske scene, a s svojo nenavadno mešanico petja in rokoborbe nikakor ne more omrežiti publike. Nekega dne jo opazi lastnica BDSM kluba, kjer strankam izpolnijo vse vrste erotičnih fantazij in fetišev. Prepričana je, da bi bila Misa lahko izvrstna domina. Še zlasti, če jo vzame v roke mojstrica sadomazohističnih igric, gospodarica Kanon.
»Lik sprevrženca, kot je otaku, obsedenec v japonskem okolju, postane junak filma, ki poudarja, kako osvobajajoče je lahko javno izražanje najskrivnejših perverzij v togi konformistični družbi. Shiraishi vodi igro s prefinjeno ironijo. Ko Misa sprejme ponudbo upravnika fetišističnega lokala, podpiše zajetno pogodbo o suženjstvu. Potem je tu še groteskni lik njene prismuknjene prijateljice, ki se vedno pojavi v najmanj primernem trenutku, in pa lik igralca Masahira Takashime, ki igra samega sebe. Ta se po nareku Kanon sleče v javnosti, zaradi česar ga aretirajo, na tiskovni konferenci po aretaciji pa poveličuje katarzičnost razkazovanja v javnosti. In film se po pravi paradi izprijenosti konča z ‘ljubim te’, hvalnico ljubezni, ki je kot nekakšen kontrapunkt izjave ‘fukati’, jedrnatega zaključka še enega filma o skrivnih kotičkih človeške spolnosti, Kubrickovega Široko zaprte oči.«
– Giampiero Raganelli, Quinlan