Poletje je in Arnaud ob druženju s prijatelji preživlja še ene običajne in mirne počitnice. Potem pa nekega dne naleti na Madeleine, lepo, a sila nepredvidljivo dekle, ki se pripravlja na sodni dan, zato se ukvarja z intenzivno fizično vadbo in se želi priključiti vojski. To tudi stori, skupaj z Arnaudom, ki je navdušen nad njeno pojavo in se ji zato pridruži na dvotedenskem treningu. Kako daleč ji je pripravljen slediti? Gre za ljubezensko zgodbo. Ali pa za zgodbo o preživetju? Verjetno kar oboje.
kritike
»Fant in punca morata postati vojaka, obvladati morata vse tehnike bojevanja, spraviti se morata ‘v formo’, pripravljena morata biti na vse apokaliptične situacije, če hočeta preživeti, ostati skupaj in ujeti srečo. Toda ko gledate tale v Cannesu nagrajeni film dozorevanja, se ne morete znebiti občutka, da so Madeleinine priprave na apokaliptične situacije dejansko priprave na zakonsko življenje, v katerem ženske čaka to, kar moške čaka v vojski – podrejanje in žrtvovanje. V zakonskem življenju je bilo za ženske vedno nekaj apokaliptičnega, navsezadnje, zakon je bil za ženske pogosto ‘konec sveta’, zato oborožitev, kakršno si omisli Madeleine, ne škodi.«
– Marcel Štefančič, jr., Mladina
»Ta dva sta tisti redek filmski par, za katerega se zdi, da si je resnično zaslužil in ‘prislužil’ drug drugega. In dejstvo, da se njun odnos vzpostavi v tako enakopravnih pogojih, je ganljivo napredno. Kar nas pripelje do res nenavadnega srečnega konca – takšnega, ki mu lahko verjamemo. Res je sicer, da bolj ‘preživita’ kot ‘zaživita’ in da ‘sreča’ ni ravno koncept, ki bi Maddy veliko pomenil, toda v njuni ljubezni je nekaj tako čudaško stanovitnega, da lahko kar slutimo, da bosta preživela – in preživela bosta srečno na veke vekov.«
– Jessica Kiang, The Playlist
»Večkrat nagrajeni režijski prvenec Thomasa Cailleyja opozarja občinstvo na surovost mladega francoskega filma. Zgodba o ljubezni in vojni, obupu in želji, svobodi in terorju. Fantastičen generacijski film!«
– Geoffrey Crete, Cineman