iz prve roke
»Dramatično jedro filma je nemogoča, skrivna in tabuirana vrsta ljubezni [med varuško in njeno varovanko], zato je melodramatičen; z vrsto nenadnih zasukov med trenutki čiste blaženosti in skrajne žalosti. Da, moj cilj je bil melodrama. Tudi zato, ker obožujem Daleč od nebes Todda Haynesa in filme Douglasa Sirka, ki sem jih s solzami v očeh in robčki v žepih gledala z babico. /…/ Gloria je tako imenovana ekonomska migrantka: v Francijo je prišla, da bi delala in omogočila preživetje svoji družini. Film govori tudi o neuravnoteženem razmerju [med severom in jugom], o dediščini kolonializma, prevladi ene celine nad drugo. Mimogrede: jasno sem želela pokazati, da gre tudi za denar; tega nisem hotela skrivati pod mizo samo zato, ker govorimo o ljubezni. Vprašanje v filmu zastavim večkrat. Kadar je posredi plačilo – ali gre za pravo ljubezen? Je to zgolj delo ali iskreno poslanstvo?«
– Marie Amachoukeli
kritike
»Ena najbolj hipnotičnih igralskih predstav letošnjega leta se skriva v tej na videz skromni francosko govoreči drami o odraščanju.«
– Charlotte O’Sullivan, Observer
»Majhen film, ki pa s svojo tankočutnostjo in velikodušnostjo povsem prevzame.«
– Allan Hunter, Screen Daily