zgodba
Na oddaljenem planetu se v Glompastem gozdu srečata nezemljana Meta in Bine, ki postaneta prava prijatelja. Njuni družini, rdeči Lini in modri Lazi, niso navdušeni nad tem, da se družita. »Z Linom nikoli ne smeš se igrati!« vzklika babica Laz, medtem ko Metin dedek Lin pravi, da so Lazi »čudni stvori«. Meta in Bine pobegneta z dedkovo rdečo raketo, zato morata babica in dedek premostiti medsebojne razlike. Iščoč Meto in Bineta Lini in Lazi potujejo po vesolju, pri tem pa se naučijo sobivati. Ko že usahne upanje, da bi ju našli, se člani obeh družin odpravijo na domači planet, kjer v Glompastem gozdu zagledajo pobegli par. A Line in Laze čaka še eno presenečenje. Bine in Meta jim predstavita otročička Lin-Laza, ki je vijoličast od glave do peta.
Lini in Lazi The Smeds and the Smoos
režija Samantha Cutler, Daniel Snaddon, po knjigi Julia Donaldson, Axel Scheffler, scenarij Julia Smuts Louw, animacija Jessica Austin, montaža Robin Sales, glasba René Aubry, glasovi Jana Zupančič, Silva Čušin, Vladimir Jurc, Lena Hribar Škrlec, Klemen Slakonja, Saša Mihelčič, Blaž Šef, Uroš Smolej, Maša Derganc Veselko, Lana Bučevec, v sodelovanju z RTV Slovenija
IMDbFotografije
Aktualno
Vsi odtenki svetlobe All We Imagine as Light
Payal Kapadia
sreda, 05. 02. 2025 / 13:00 / Dvorana
Igrani prvenec Payal Kapadia, dobitnik velike nagrade žirije v Cannesu, je prvi indijski film v tridesetih letih, ki se je uvrstil v tekmovalni program festivala.
Vajenec The Apprentice
Ali Abbasi
sreda, 05. 02. 2025 / 15:30 / Dvorana
Film iransko-danskega režiserja Alija Abbasija (Meja, Sveti pajek) dramatizira Trumpov vzpon na oblast prek faustovske kupčije z vplivnim desničarskim odvetnikom Royem Cohnom. Kot pravi režiser: »Zgodba o uspehu, ki se lahko zgodi le v Ameriki.«
Gram srca Gram srca
Jan Cvitkovič
sreda, 05. 02. 2025 / 16:00 / Mala dvorana
»Globoko ganljiv dokumentarec, ki surovo in iskreno prikaže težo odvisnosti. Še posebej te zadene, če si sam kdaj občutil to resničnost v družini – pomaga razumeti, sočutiti in videti človeka za odvisnostjo.« – Danijel Toplak, gledalec