Vrhunec poletnega vročinskega vala. V oddaljeni podeželski hiši med gozdom in koruznimi polji desetletna dvojčka čakata svojo mamo. Ko se ta vrne, je njena glava ovita v povoje zaradi prestale plastične operacije. Po njeni vrnitvi nič več ni, kot je bilo. Mati je zdaj stroga in hladna, družini pa poskuša omejiti vezi z zunanjim svetom. Dvojčka začneta dvomiti, ali je ta ženska resnično njuna mati. Odločena sta, da prideta zadevi do dna in poiščeta resnico.
»Ljubiva fizične filme, ki te popolnoma preplavijo. Ne filmov, ki predstavljajo samo neki koncept ali pripovedujejo zgodbe, temveč tiste, ki prikazujejo prepotene ljudi, drgetajoče, vpijoče, jokajoče, krvaveče, v katerih se pot, drget, vpitje, jok in krvavenje prelijejo tudi fizično na gledalčevo telo. Takšen film sva želela ustvariti. Vendar se je obenem moral držati tudi določenega naturalizma. Zanimala naju je določena groza, ki se poraja v vsakdanjem življenju in izhaja iz resničnosti, iz zelo preprostih stvari, kot so povit obraz, stavek, povečevalno steklo, nitka za čiščenje zob.« (Veronika Franz & Severin Fiala)
Veronika Franz
Rojena leta 1965 na Dunaju. Delovala je na vseh področjih filmske umetnosti in refleksije: kot novinarka, asistentka režije, vodja avdicij, študentka filozofije in posrednica pri prodaji. Soproga Ulricha Seidla, s katerim sodeluje tudi poklicno vse od filma The Bosom Friend (1997) naprej.
Severin Fiala
Rojen leta 1985 na Dunaju. S filmom se ukvarja od enajstega leta, posnel je več kratkih filmov. Leta 2012 je kot scenarist in režiser začel snemati z Veroniko Franz.
skupna filmografija
2012 Kern (dokumentarni)
2013 Dreh & Trink (Shoot & Drink) (kratki dokumentarni)
2014 Ich seh, Ich seh (Goodnight Mommy/Lahko noč, mamica)