zgodba
Kriminalna saga o dveh bratih na nasprotnih straneh zakona v Brooklynu sedemdesetih let, s katero se francoski režiser Guillaume Canet (Nikomur ne povej) pokloni starim ameriškim gangsterskim trilerjem.
kritike
»Guillaume Canet nas odpelje v Brooklyn sedemdesetih, poustvarjen z osupljivim občutkom za podrobnosti. /…/ Mehanizem trilerja, naravnan do popolnosti, pusti družinski tragediji čas, da se razvije. /…/ Režiser Canet potrjuje svoj (velik) talent.«
– Barbara Théate, Le Journal du Dimanche
»Krvne vezi pod krinko kriminalnega trilerja ustvarijo panoramo razbitih življenj, ki se skušajo znova sestaviti. /…/ navdušujoče zaprašena in avtentična newyorška policijska drama /…/ V Krvnih vezeh niso videti avtentični le avtomobili in oblačila – celo smeti na ulicah se zdijo kot smeti iz sedemdesetih. /…/ Krvne vezi /…/ prikličejo v spomin čudovito propadajoče, brutalno vzdušje filmov Sidneyja Lumeta, ki ga Canet spoji z lastnim radovednim duhom. Film si vzame čas /…/, a če se mu boste prepustili, boste poplačani. /…/«
– Owen Gilberman, Entertainment Weekly
»Angleško govoreči debi Guillauma Caneta je impresiven policijski film, ki z Marion Cotillard in Clivom Owenom na sprednjih sedežih ter glasno odmevajočo glasbo počasi kroži po Brooklynu sedemdesetih let. /…/ Film /…/ je serviran s takšnim navdušenjem, da gledalcu ne preostane drugega, kot da se prepusti zabavi.«
– Xan Brooks, The Guardian
»Vznemirljiva igra in vzdušje ameriškega filma sedemdesetih, za katerega se zdi, kot bi bil ujet v lava svetilko.«
– John Anderson, Newsday