Danes je blagajna odprta od 09:00 do 21:30 (odprto še 03:55, tel: 01 239 22 17).

Krvavi ledenik Blutgletscher

Marvin Kren / Avstrija / 2013 / 97 min

Ta alpski poklon Carpenterjevemu Stvoru poleg pričakovane groze in gravža prinaša srhljivo svarilo pred nevarnostjo klimatskih sprememb, ki preži na nas v ne tako oddaljeni prihodnosti.

igrajo Gerhard Liebmann, Edita Malovčić, Hille Beseler, Peter Knaack, Felix Römer, Brigitte Kren

IMDb Uradna stran

Janek je samotarski tehnik na odmaknjeni raziskovalni postaji v Alpah, kjer skupina znanstvenikov preučuje podnebne spremembe. Njihovo rutino nekega dne zmoti nenavadno odkritje: iz talečega se ledenika v bližini se prikaže čudna rdeča tekočina. Izkaže se, da ima ‘ledeniška kri’ nepričakovan genetski učinek na lokalno favno, ki začne mutirati v krvoželjne stvore ravno na predvečer promocijskega obiska ministrice za okolje. Janek ima kmalu polne roke dela, da postajo ubrani pred množečo se golaznijo: tisto mutantsko, ki preži zunaj, in človeško, ki se plazi znotraj.

Ta alpski poklon Carpenterjevemu Stvoru poleg pričakovane groze in gravža prinaša srhljivo svarilo pred nevarnostjo klimatskih sprememb, ki preži na nas v ne tako oddaljeni prihodnosti.

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

20.000 vrst čebel 20.000 especies de abejas

Estibaliz Urresola Solaguren

sreda, 03. 07. 2024 / 18:15 / Dvorana

Tankočutna, s soncem obsijana zgodba o otroku, ki išče svoje ime. Prvenec baskovske režiserke je devetletni igralki prinesel nagrado za najboljšo vlogo na lanskem Berlinalu.

Joan Baez: Jaz sem hrušč Joan Baez: I Am a Noise

Miri Navasky, Maeve O’Boyle, Karen O’Connor

sreda, 03. 07. 2024 / 19:00 / Mala dvorana

Intimen dokumentarni portret, v katerem legendarna pevka in aktivistka neobičajno odkrito spregovori o svojem življenju na odru in za njim.

Motoristi The Bikeriders

Jeff Nichols

sreda, 03. 07. 2024 / 21:30 / Kinodvorišče

Film Jeffa Nicholsa (Zaklonišče, Mud, Loving), navdihnjen s fotografsko študijo chicaških motoristov Dannyja Lyona iz leta 1968, je portret testosteronske, mačistične, z bencinom zapacane in v usnje odete subkulture ameriškega Srednjega zahoda, hkrati pa univerzalna zgodba o iskanju identitete in pripadnosti.