»Moondog – dolgolasi, zaraščeni, zaočaljeni, bujni, gostobesedni, zanikrni, brezbrižni, lažerni, upočasnjeni frik – je kot Dude Lebowski, le da ne živi v Los Angelesu, temveč na Floridi, v Key Westu, kjer nadomšča Ernsta Hemingwaya. Dokončati skuša roman, ki bi ga – tudi finančno – odrešil, toda pisanje mu nenehno prekininja evforična, hedonistična, pikareskna odisejada po plažah Key Westa. /…/ v vsakem trenutku se zdi, da je to trenutek, za katerega živi, v katerem brezkompromisno uživa, ki je brezmejno inspirativen in ki ga noče za nič na svetu zamuditi. Moondog izgleda kot človek, ki je izumil srečo – kot človek, ki je izumil kakovostno življenje – kot sveti norec, ki je odkril nektar življenja. Moondog ni paranoik, temveč anti-paranoik: ni prepričan, da vsi delajo proti njemu, temveč da vsi delajo zanj – njemu v prid. Brez zavisti, brez škodoželjnosti, brez zlobe. In Harmony Korine, ki je pri devetnajstih napisal scenarij za Mularijo, kasneje pa režiral šop kultnih filmov (Gummo, Julien Donkey-Boy, Spomladanske počitnice, Trash Humpers, Mister Lonely), poskrbi, da se skupnost, ki živi na tistih plažah, res giblje v Moondogovem ritmu – v genialnem ritmu lenobne, nekoristne, brezskrbne, vesele, psihadelične, ekstatične, katarzične, transcendentne, nepozabne, totalno nalezljive utopije, ki je ne ustavi nobena nevarnost, nobena grožnja, nobena nesreča, nobena rana. Alternativa obstaja. In odtehta vsa tveganja, da boš izgledal kretensko. Moondog je mistik, ki se zabava.« ZELO ZA
– Marcel Štefančič, jr., Mladina
»Harmony Korine /…/ velja za enega najbolj presenetljivih in drugačnih ustvarjalcev sodobne ameriške filmske pokrajine, čigar dela gledalca skoraj vedno ujamejo nepripravljenega ter pri njem vzbudijo osuplost in nejevero. Tudi tokrat ni nič drugače. Z odbitim portretom pesnika s plaže bo gledalce osupljal, begal in morda celo jezil. /…/ Kralj plaže je nedvomno drugačne vrste film – film, ki k ogledu kliče predvsem pogumne in vztrajne. A ti bodo nagrajeni.«
– Denis Valič, Radio Slovenija