Elegantna in inteligentna priredba slovitega romana Johna le Carréja iz obdobja hladne vojne je anti-bondovski vohunski triler, ki košček za koščkom sestavi kompleksen psihološki labirint ter izvrstno zajame duh časa, v katerem so vladali občutki tesnobe, moralne ambivalence in vsesplošne paranoje.
»To je film, v katerem slišiš tako tišine kot poglede, tako dim kot sivino, tako hlad manihejskega sveta kot eksistencialno napetost simuliranih identitet, tako zastrto negotovost kot zatrte emocije, tako izdajo kot paranojo, tako trepet moralne treme kot nelagodje v kulturi. ZELO ZA.«
– Marcel Štefančič, jr., Mladina
»Če je Vohun [Vohun, ki je prišel s hladnega] najpopularnejši Le Carréjev roman, je Kotlar, Krojač, Vojak, Vohun njegovo najkompleksnejše in najtežje dojemljivo delo. Zato se ne sekirajte, če se vam bodo ob prvem ogledu filma Tomasa Alfredsona dejstva zdela zmuzljiva /…/. Nič ne de, Kotlar je privlačen iz povsem drugih razlogov, realističnih detajlov, perfektne ikonografske poustvaritve sedemdesetih let, fascinantnega žargona, s katerim je Le Carré ‘okužil’ tudi resnične vohune svojega časa, eliptičnega pripovedovanja in seveda treznih, hladnokrvnih igralskih interpretacij, med katerimi izstopa redkobesedna stoičnost Garyja Oldmana v vlogi Georgea Smileyja /…/.«
– Simon Popek, Delo
»Zgodba o osamljenosti in obupu mož, ki ne morejo nikoli razkriti svojega srca – niti samim sebi. Bržkone eden najboljših filmov leta.«
– Peter Travers, Rolling Stone
»Briljantna študija razočaranja, kompromisov in napetosti v vohunski igri sedemdesetih. /…/ srh zbujajoča, razpoloženjska, brezkompromisno intelektualna in asketska priredba /…/. Prava poslastica.«
– Peter Bradshaw, The Guardian
»Film je po mojem osebnem mnenju zmagoslavje. /…/ Ne gre za film knjige, temveč za film, umetniško delo, ki stoji samo zase. Ponosen sem, da sem Alfredsonu priskrbel snov; a to, kar je iz nje naredil, je na čudovit način njegovo.«
– John le Carré