Leto dni v geostacionarni orbiti
Nemčija, eksperimentalni, dokumentarni, 2018, 16’
Režija: Felix Dierich
Koncept: Felix Dierich
Montaža: Felix Dierich
Zvok: Felix Dierich
Glasb: Felix Dierich
Produkcija: Felix Dierich
Himawari 8, najnaprednejši japonski meteorološki satelit, potuje 35.786 km nad Zemljo z več kot 11.000 km/h. Dan in noč opazuje vzhodno poloblo, pri tem pa mu ko oddaljeni opazovalci Zemlje sledimo skozi celo leto. Od enega do drugega solsticija, od pola do pola, skozi nevihte opazujemo Zemljino lepoto in krhkost, vremenska čudesa, sile in katastrofe.
Trees of Syntax, Leaves of Axis
Kanada, eksperimentalni, 2009, 10′
Režija: Daïchi Saïto
Scenarij: Daïchi Saïto
Fotografija: Daïchi Saïto
Montaža: Daïchi Saïto
Glasba: Malcolm Goldstein
Produkcija: Double Negative Collective (Daïchi Saïto)
Bogato obarvana in v celoti ročno posnet film je akustična in vizualna pesem. Opremljen s kontrapunktično violino Malcoma Goldsteina išče perceptivni vpogled in razodetje skozi skladenjsko strukturo, ki temelji na vzorcih, variacijah in ponovitvah.
Film bo v sodelovanju s Slovensko kinoteko predvajan s 35-mm filmske kopije.
Kalifornija v plamenih
ZDA, dokumentarni, eksperimentalni, 2018, 25’
Režija: Jeff Frost
Scenarij: Jeff Frost
Fotografija: Jeff Frost
Montaža: Jeff Frost
Scenografija: Jeff Frost
Zvok: Jeff Frost
Glasba: Jeff Frost
Film skozi čas, zvok in učinke klimatskih sprememb raziskuje izgubo. Vsako od petih poglavij temelji na stopnji žalovanja: zanikanje, jeza, pogajanje, žalost, sprejemanje.
Dan pred koncem
Filipini, 2016, 17′
Režija: Lav Diaz
Scenarij: Lav Diaz
Fotografija: Lav Diaz
Montaža: Lav Diaz
Igrajo: Hazel Orencio, Noel Mirales, Noel Sto. Dominvo
Produkcija: Lav Diaz
Leto 2050: Filipini se pripravljajo na najhujše neurje v svoji zgodovini. Ob prvem rohnenju vetra in naraščanju voda umirajo poeti.
Wunderschein
Nemčija, dokumentarni, eksperimentalni, 2019, 14′
Režija: Guillaume Cailleau
Scenarij: Guillaume Cailleau, Matteo Conti
Produkcija: Light Cone
Tiskarna evrskih bankovcev. Kamera nepretrgoma spremlja tiskanje bankovcev, da proces postane že umetelen. Konture in motivi se razblinijo v abstraktne oblike in spojijo v ornamente. Kapitalizem je kalejdoskop, denar optična iluzija. Psihadelija izdelave denarja.
Plastična vrečka
ZDA, eksperimentalni, 2009, 18’
Režija: Ramin Bahrani
Scenarij: Ramin Bahrani, Jenni Jenkins
Fotografija: Michael Simmonds
Montaža: Ramin Bahrani
Scenografija: Chad Keith
Zvok: Abigail Savage
Glasba: Kjartan Sveinsson
Glas: Werner Herzog
Produkcija: Noruz Films, Gigantic Pictures
Zavržena plastična vrečka se spoprijema s svojo nesmrtnostjo in tava po izpraznjeni Ameriki v iskanju svojega stvarnika.