Mlada ženska izgine brez sledu. Tri mesece pozneje se njenemu očetu porodi nenavadna zamisel: s hčerinim fantom se zapre v prazno stanovanje, da bi ugotovil, kaj se je v resnici zgodilo. Postopoma se izriše skrivnostna zgodba o ljubimcih, ki sta se vse bolj odmikala od zunanjega sveta, izolirana sredi velemesta …
»Drugi igrani celovečerec Martina Skovbjerga je nadvse elegantna zver: na zunaj umirjen in krotek, v notranjosti pa divji in preteč. /…/ København ne obstaja je predvsem triler; igra mačke z mišjo, pri kateri je vse manj jasno, kdo je storilec in kdo žrtev.«
– Olaf Möller
»Kadar je nekaj preveč boleče, to preprosto spremeniš v zgodbo, kajne? Morda se s tem samo slepiš, a bolečina vsaj postane znosna. Takšen nasvet prejme dvajsetletni Sander med zaslišanjem v zvezi z izginotjem svoje ljubljene Ide. Izkaže se, da gre za ključni stavek v filmu København ne obstaja, zgodbi, v kateri ne moremo zaupati nobeni različici resnice. Kaj se je pravzaprav zgodilo med Sanderjem in Ido v koči na otoku? Zakaj Ida leto dni ni imela stikov s prijatelji? /…/ Scenarij Eskila Vogta je dovolj kompleksen in prefinjen, da ne ponuja enoznačnih odgovorov na notranji nemir, ki se izmika našemu razumevanju.«
– Mariska Graveland, De Filmkrant