Matter and Motion
Max Hattler (neodvisni/self-produced)
Hongkong, 2018, 2’15”
Ustvarjanje gibanja, prenos energije, kinetično zgorevanje. Avdiovizualno sodelovanje skladatelja Luxa Prime, režiserja Maxa Hattlerja in skupine animatorjev Šole za kreativne medije na Mestni univerzi v Hongkongu. Rezultat je kratka, a intenzivna izkušnja, ki združuje vizualno podobo prvih abstraktnih filmov in atmosfero znanstvenofantastičnih uspešnic.
The Lonely Orbit
Frederic Siegel, Benjamin Morard (Team Tumult)
Švica, 2019, 9’22”
Tehnik, specializiran za satelite, dobi sanjsko službo – da pa bi pregnal osamljenost, si nenehno dopisuje s starimi prijatelji. Ker zanemari svoje delovne naloge, eden od satelitov skrene z orbite in sesuje vse svetovno omrežje.
Purpleboy
Alexandre Siqueira (Bando à Parte/Rainbox Productions/Ambiances… Asbl/Luna Blue Film)
Portugalska, Francija, Belgija, 2019, 13’55”
Oscar je otrok, ki raste na vrtu svojih staršev. Njegovo telo se razvija pod zemljo, zato nihče ne pozna njegovega biološkega spola, sam pa o sebi razmišlja kot o fantu. Ko vendarle pride iz tal, ugotovi, da ima dekliško telo. Bodo drugi po tem bolečem razkritju končno sprejeli njegovo želeno identiteto?
Paper or Plastic
Nata Metlukh (neodvisni/self-produced)
ZDA, Ukrajina, 2019, 7’37”
Migrant pride v državo »prvega sveta«, da bi poslikal zid najvišje zgradbe. Čeprav se trudi prilagoditi novi realnosti, mu ob vsej ksenofobiji in čudnih pravilih ne preostane drugega, kot da se vrne.
Medvedova ura / L’heure de l’ours / And Then the Bear
Agnès Patron (Sacrebleu Productions)
Francija, 2019, 13’50”
Tisto noč bodo gorele hiše. Možje in žene bodo trepetali. Otroci se bodo v trumah zbirali in kričali ter sami plesali po pogorišču kot divji medvedi. Samo en krik je potreben, da se vsi skupaj prebudijo iz dremeža!
Coyote
Lorenz Wunderle (Yk Animation Studio)
Švica, 2018, 9’55”
Kojot v napadu volkov izgubi družico in mladiče. Prevzamejo ga človeška čustva in mukoma se trudi predelati svojo izkušnjo. Toda ob bolečini in iluzijah se počasi začne prebujati njegova divja plat.
Zakaj polži nimajo nog / Warum Schnecken keine Beine haben / Why Slugs Have No Legs
Aline Höchli (Cinéma Copain)
Švica, 2019, 10’45”
Polži stežka sledijo ritmu življenja v mestu žuželk. Ko udari finančna kriza, podjetne čebele vidijo samo eno rešitev.
Bambuška / Bamboule / Butterboo
Emilie Pigeard (Les Films Du Nord/La Boîte,… Productions)
Francija, Belgija, 2018, 9’14”
Mlada mačka se po »manjšem« posegu pri veterinarju začne nezadržno rediti. Čeprav ji je ime Bambus, jo lastniki začnejo klicati Buška. Iz tega se rodi vzdevek Bambuška.