Leta 1993 je Srbija v vojni. Zaradi mednarodnih ukrepov in inflacije je življenje težko, Marijana, mama osemletne Minje, kljub apatičnemu možu, težavam najstniške hčere pankerice ter svoji nesrečni sestri in njeni težavni nekdanji punci poskuša ohraniti pogum. Za mlajšo hčer pripravi rojstnodnevno zabavo, pa čeprav je v torti namesto masla margarina, v steklenicah kokakole cenejša pijača, družinski pes izposojen, kostumi pa narejeni doma. Pod vplivom alkohola na dan privrejo praznina v odnosih, prepiri na temo razpada Jugoslavije in frustracije, ki se sproščajo z drobnimi nasilnimi dejanji. Na kaotičen dan in nemirno noč, ki mu sledi, potret družine naslika mikrokozmos družbe v negotovih časih.
»Scenarij sem razvila iz spominov na takšne rojstnodnevne zabave, malenkosti, ki oblikujejo razpoloženje. Nostalgije za devetdesetimi leti. Liki so zasnovani po mojih starših in prijateljih. Včasih ne moreš opredeliti, kaj je šlo narobe – ali je stvar v zakonski zvezi, pomanjkanju komunikacije ali v celotni državi? Želela sem obravnavati lastno otroštvo in odraslo življenje obenem, ko jih za en dan ujamem v en dom.« (Milica Tomović)
Milica Tomović
Srbska režiserka, rojena 1986. Leta 2011 je s kratkim filmom v omnibusu Oktobar diplomirala na Univerzi umetnosti v Beogradu. Njen drugi kratki film, Tranzicija, je bil premierno prikazan v Locarnu, nato pa je bil nagrajen za najboljši kratki film na beograjskem festivalu dokumentarnega filma in na tamkajšnjem festivalu kratkega filma, pa tudi za najboljši kratki film v Sarajevu. Kelti je njen celovečerni prvenec.