kritike
»Čudovito obvladana, intimna družinska drama /…/. Čeprav [Koreedovi filmi] niso ravno ‘tatami’ melodrame, pa gre za globoko družinske zadeve, ki v družini najdejo snov za slikanje iskrenih in zgovornih portretov moderne japonske identitete. To so filmi, ki jih fascinirajo subtilne povezave med ljudmi in njihovim okoljem, pa tudi to, kako lahko dom postane podaljšek ljudi, ki tam živijo (in obratno), ter pregrade, ki jih ljudje postavljajo med svojim zasebnim in javnim jazom in včasih med sabo in drugimi člani lastnega gospodinjstva. /…/ Izhodišče zveni kot zmagovalni recept za šund v slogu filma tedna, a Kore-eda ga obrne v izmenično bridek in resnično ganljiv premislek o družbenih slojih, morali ter trku med tradicionalnimi vrednotami in kapitalistično etiko.«
– Scott Foundas, Cinema Scope
»Koreeda je s filmom Kakršen oče, takšen sin še enkrat posegel po svojih najmočnejših adutih: toplosrčnem portretiranju ljudi v različnih življenjskih preizkušnjah, začinjenem z opaznim deležem neubranljivega humorja.«
– Matic Majcen, Ekran
»/…/ režiser iz skrajno preproste premise izpelje čudovito nežno zgodbo o starših in otrocih ter na subtilen način prikaže odtenke sodobne japonske družbe. Čustva odzvanjajo vztrajno, a tiho – kot melodije Bachovih Goldbergovih variacij, ki se pojavljajo skozi film.«
– Tom Birchenough, The Arts Desk
»Koreedov film, ki ga zaznamujejo naturalistična igra vseh vpletenih (otroci so izvrstni), dobrodošel odmerek humorja in nepogrešljiva človečnost, po kateri režiser slovi, je ganljivo obvladana in resnično očarljiva študija evolucije starševstva.«
– Kevin Jagernauth, The Playlist
»Zahvaljujoč Koreedovi režiji, ki gledalca vsrka v dogajanje, je ta družinski portret o kraljeviču in beraču iz trenutka v trenutek bolj ganljiv in prevzemajoč.«
– Alex Beattie, Critic’s Notebook
»/…/ odličen odgovor na tisto zoprno zvrst hollywoodske komedije na temo zamenjave dojenčkov.«
– Adam Woodward, Little White Lies