Danes je blagajna odprta od 09:00 do 20:50 (odprto še 02:49, tel: 01 239 22 17).

Projekcije filma

nedelja, 12. 01. 2025 / 19:00 / Dvorana

Za zamudnike

Asset 1
od 4. septembra 2024

Jutri je še en dan C'è ancora domani

Paola Cortellesi / Italija / 2023 / 118 min / italijanščina

Projekcije filma

nedelja, 12. 01. 2025 / 19:00 / Dvorana

Za zamudnike

Asset 1
Komična drama, navdihnjena z italijanskim neorealizmom, je osvojila srca gledalcev in v domači Italiji po gledanosti prehitela celo Barbie.

režija Paola Cortellesi, scenarij Furio Andreotti, Giulia Calenda, Paola Cortellesi, fotografija Davide Leone, montaža Valentina Mariani, glasba Lele Marchitelli, produkcija Mario Gianani, Lorenzo Gangarossa, igrajo Paola Cortellesi, Valerio Mastandrea, Romana Maggiora Vergano, Emanuela Fanelli, Giorgio Colangeli, Vinicio Marchioni, distribucija Demiurg

festivali, nagrade srebrni trak za film leta Nacionalnega združenja italijanskih filmskih novinarjev; nagrada Davida di Donatella za najboljšega novega režiserja ali režiserko, najboljši izvirni scenarij, najboljšo igralko, najboljšo stransko igralko, nagrada občinstva; Rim (posebna nagrada žirije, nagrada občinstva); Göteborg (nagrada za najboljši mednarodni film); Sydney (nagrada za najboljši film)

IMDb

Fotografije

zgodba
Delia je žena in mati treh otrok v povojnem Rimu. Kadar ne gospodinji nasilnemu možu in ne skrbi za sitnega tasta, hiti med priložnostnimi deli. Edino uteho ji prinašata klepet s prijateljico in hčerina zaroka s prijetnim mladeničem iz premožne družine. Svojo usodo sprejema brez pritoževanja – dokler nekega dne ne prispe skrivnostno pismo …

portret avtorice
Paola Cortellesi (Rim, 1973) je priljubljena italijanska igralka in komičarka, Jutri je še en dan pa je njen režijski prvenec.

 iz prve roke
»Film se je rodil iz želje, da bi prikazala zgodbe ljudi, ki so živeli neposredno po drugi svetovni vojni; zgodbe, ki sem jih slišala od veteranov v svoji družini: babic, pa tudi tet in staršev. /…/ To so bile dramatične, zabavne, paradoksalne in včasih tragične zgodbe. V njih so nastopale običajne ženske, ki so brez vprašanj sprejemale življenje, polno zlorab, ker je tako pač moralo biti. Želela sem spregovoriti o tem razočaranju – v času, ko ženske niso imele skoraj nobenih pravic –, hkrati pa pripovedovati o rojstvu zavedanja, spontani iskri v življenju običajne ženske.«
– Paola Cortellesi 

kritike
»Povejmo kar takoj: režijski prvenec Paole Cortellesi je vsekakor izjemen. Jutri je še en dan /…/ je film, ki preseneča: najprej zaradi izbire teme (vsakdanje življenje preprostega človeka v Rimu leta 1946), potem zaradi izvirnosti tona, ki lahkotno prehaja iz drame v farso in nazaj, predvsem pa zaradi režijskih odločitev, ki najdejo nepričakovano ravnotežje med realističnim ter bolj shematskim in didaktičnim tonom. /…/ Presenetljiv in izviren prvenec.«
– Paolo Mereghetti, Corriere della Sera

»Premišljen, čustveno izpolnjujoč, nadvse zabaven, neponovljiv film z zaključkom, ki spretno spodnese naša pričakovanja.«
– Jonathan Romney, Financial Times 

»Film, v katerem se brezsramno staromodna melodrama razvije v bolj premišljeno zgodbo o majhnih zmagah na poti do ženskega opolnomočenja.«
– Allan Hunter, Screen Daily

»Režiserka nas drži na robu sedeža s suspenzom, ki nazadnje združi osebno s političnim na nekoliko sleparski, a vendarle učinkovit način. To je film, pripovedovan z izjemno samozavestjo in stilom.«
– Peter Bradshaw, The Guardian

»Paola Cortellesi je ustvarila redek filmski čudež, ki je drzen do točke, ko postane kičast; preprost in celo lep film. /…/ Režiserka uporabi brezsramno preprost scenarij, ki mu ni tuj noben kliše ali arhetip. /…/ Film si prisvoji najznačilnejše prvine neorealizma ter jih obarva s tako provokativno lažno rožnato, da na koncu iz njega veje čista iskrenost. Režiserka noče ničesar prikriti, še manj pa povabiti gledalca na prefinjeno srečanje. Vse je zelo očitno, saj je prav v tem moč filma: v lepoti preprostega, v pravičnosti elementarnega, v resnici vsega skupaj.«
– Luis Martínez, El Mundo

»S humorjem, stilizacijo, melodramatskimi vložki in anahronističnimi glasbenimi poudarki Paola Cortellesi ne odvzame prav nič ostrine problematiki, ki se je loteva, hkrati pa težka tema, ki je v središču tega navdihujočega filma, zaradi svoje igrive obdelave postane sprejemljiva za širok krog gledalcev. To pa je redek dosežek, povsem primerljiv s tistim, ki je pred leti uspel njenemu rojaku Robertu Benigniju v filmu Življenje je lepo iz leta 1997, ta je bil nagrajen z oskarjem.«
– Špela Barlič, Radio Slovenija

»Nasilje v družini je mjuzikl – »za vedno«. Potreben bo obračun z abuzivnimi silami podrejanja. Potrebna bo osvobodilna fronta. Potrebno bo razsladkanje »zakona po italijansko«. Morala se bo spolitizirati. Morala bo na volitve. Kot 89 odstotkov Italijank. Vota! /…/ Film Jutri je še en dan, čigar naslov zveni kot parafraza zadnje replike Scarlett O’Hara v spektaklu V vrtincu (»Afterall, tomorrow is another day«), je bil v Italiji huronski hit, pa čeravno je črno-bel, čeravno se dogaja v davni preteklosti, po II. svetovni vojni, in čeravno je videti tako neorealistično kot Tatovi koles ali Čistilci čevljev (okej, neoneorealistično), toda zgodba o ženski, ki skuša – s kombinacijo jeze, aktivizma in humorja – prebiti začarani krog patriarhalne »naravnosti« in samoumevne abuzivnosti, dobro povzema krik, ki se razlega še danes, ojačan z gibanjem #MeToo. ZA+«
– Marcel Štefančič, jr., Mladina

Dodatna gradiva

Kviz Jutri je še en dan

Ob filmu Jutri je še en dan se z dijaki lahko preizkusimo v kvizu na teme enakopravnosti. Kviz lahko izvedemo ob ogledu filma v dvorani, lahko pa ga izvedete tudi samostojno v razredu.

ponedeljek, 28. 10. 2024

Filmska srečanja ob kavi: Pogovor z Ingrid Kovač Brus ob filmu Jutri je še en dan

Na prvem srečanju v novi sezoni Filmskih srečanj ob kavi smo si ogledali film Jutri je še en dan in pogovarjali z urednico programa Ars in novinarko Ingrid Kovač Brus.

petek, 20. 09. 2024

Prvo srečanje v novi sezoni Filmskih srečanj ob kavi

Letošnji abonma se začne v sredo, 23. oktobra. Ogledali si bomo film Jutri je še en dan in se pogovarjali z Ingrid Kovač Brus.

četrtek, 27. 06. 2024

Prihaja Film pod zvezdami 2024

S še zadnjimi filmskimi projekcijami se počasi poslavljamo od Kinodvorišča, letnega kina v atriju Slovenskih železnic, in že pogledujemo proti Grajskemu griču, na katerem bo od 11. julija do 3. avgusta potekal tradicionalni Film pod zvezdami. V letnem kinu, ki ga vrsto let pripravljamo v sodelovanju z Ljubljanskim gradom, bo na enem najlepših prizorišč za kino na prostem na ogled 24 filmskih projekcij. Spored sestavlja izbor odmevnih filmov pretekle kinematografske sezone, ki jih bomo prepletli s šestimi premierami oziroma predpremierami; med njimi bosta tudi slovenski film in slovenska manjšinska koprodukcija.

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

Megalopolis Megalopolis

Francis Ford Coppola

ponedeljek, 30. 12. 2024 / 18:00 / Dvorana

Film, o katerem je Francis Ford Coppola sanjal štiri desetletja, je vizualno razkošen in intelektualno ambiciozen rimski ep, postavljen v domišljijsko verzijo sodobne Amerike. Zgodba o ljubezni, času, ustvarjalnosti in krhkosti imperijev.

Cent’anni Cent’anni

Maja Doroteja Prelog

ponedeljek, 30. 12. 2024 / 18:30 / Mala dvorana

Snemanje dokumentarnega filma o partnerjevi zmagi nad smrtonosno boleznijo se prevesi v režiserkino odkrivanje nezaceljenih ran njunega dolgoletnega odnosa. Film, ki je med drugim prejel nagrado občinstva za najboljši dokumentarec na festivalu v Trstu, je odprl portoroški Festival slovenskega filma.

Sosednja soba The Room Next Door

Pedro Almodóvar

ponedeljek, 30. 12. 2024 / 20:50 / Dvorana

Najnovejši film Pedra Almodóvarja je zgodba o lepoti življenja in neizbežnosti smrti, polna barv, svetlobe in humorja. Tankočutna drama s Tildo Swinton in Julianne Moore v glavnih vlogah je osvojila zlatega leva na zadnjem festivalu v Benetkah.