Španija, leto 1939, zadnji dnevi krvave državljanske vojne, čas, v katerem se vedno razločneje izrisuje zmaga nacionalistov generala Franca nad levičarskimi republikanci. Desetletni Carlos, sin padlega republikanskega heroja, prispe v podeželsko sirotišnico nekje bogu za hrbtom. Navzlic številnim prijateljstvom, ki jih sklene z drugimi sirotami, in dejstvu, da z ustanovo upravlja prijazno vodstvo, naklonjeno progresivnim idejam republikancev, se Carlos v novem okolju ne počuti dobro. Vseprisotna slutnja vojaške diktature, ki visi nad obzorjem bližnje prihodnosti, se ujame z grožnjo stare neeksplodirane bombe, zapičene v dvorišče sirotišnice, in srhljivimi prikazovanji duha dečka, ki je nedavno izgubil življenje v nepojasnjenih okoliščinah.
Hudičeva hrbtenica El espinazo del diablo
režija Guillermo del Toro, scenarij Guillermo del Toro, Antonio Trashorras, David Muñoz, fotografija Guillermo Navarro, montaža Luis de la Madrid, glasba Javier Navarrete, produkcija Guillermo del Toro, Pedro Almodóvar, igrajo Eduardo Noriega, Marisa Paredes, Federico Luppi, Fernando Tielve, Irene Visedo, Francisco Maestre, Junio Valverde, distribucija v Sloveniji Cenex
IMDb Uradna stranAktualno
Vsi odtenki svetlobe All We Imagine as Light
Payal Kapadia
sreda, 05. 02. 2025 / 13:00 / Dvorana
Igrani prvenec Payal Kapadia, dobitnik velike nagrade žirije v Cannesu, je prvi indijski film v tridesetih letih, ki se je uvrstil v tekmovalni program festivala.
Vajenec The Apprentice
Ali Abbasi
sreda, 05. 02. 2025 / 15:30 / Dvorana
Film iransko-danskega režiserja Alija Abbasija (Meja, Sveti pajek) dramatizira Trumpov vzpon na oblast prek faustovske kupčije z vplivnim desničarskim odvetnikom Royem Cohnom. Kot pravi režiser: »Zgodba o uspehu, ki se lahko zgodi le v Ameriki.«
Gram srca Gram srca
Jan Cvitkovič
sreda, 05. 02. 2025 / 16:00 / Mala dvorana
»Globoko ganljiv dokumentarec, ki surovo in iskreno prikaže težo odvisnosti. Še posebej te zadene, če si sam kdaj občutil to resničnost v družini – pomaga razumeti, sočutiti in videti človeka za odvisnostjo.« – Danijel Toplak, gledalec