Večina mladih na smrt sploh ne pomisli. A Harold ni nič kaj mladosten za svoja leta. Edina stvar, ki se mu podi po glavi, je namreč prav smrt. Njegov monotoni svet se povsem obrne na glavo, ko nekega dne spozna Maude, optimistično starejšo gospo, polno življenja. Čeprav sta si povsem različna, se med njima splete nenavadno prijateljstvo in Harold se počasi nauči ljubiti – sebe, naravo, glasbo, življenje …
Nominiranec za dva zlata globusa in kultna klasika, ki jo je glasbeno opremil en in edini Yusuf/Cat Stevens.
kritike
»Eden najboljših hollywoodskih filmov zadnjih let. Hkrati ljubezenska zgodba, sentimentalna črna komedija, absurdna solzavka in strašljiva družbena satira. Film govori o svobodi. Ustvarjalci drzno nakažejo možnosti za osebno avtonomijo v sodobni družbi.«
– Michael Shedlin, Film Quarterly, 1972
»/…/ ena najbolj čudnih in originalnih ljubezenskih zgodb, kar jih je bilo kdaj posnetih. /…/ To je romanca, tragedija, satira, hvalnica ekscentričnosti, filozofski razmislek ter filmski ‘trip’ z glasbenimi montažami, ki gledalca preplavijo kot valovi. Mešanica elementov je v tistem času delovala čudno in novo – in še danes je tako.«
– Matt Zoller Seitz, The Criterion Collection
»Občudovanja je vredno, kako uspe Ashby skozi ves film ohraniti mračni ton pred-lynchevskega absurdizma, hkrati pa gledalca potegniti v ganljivo ljubezensko zgodbo morda najbolj nenavadnega para v zgodovini filma.«
– Jane Graham, The Guardian
»Čisti užitek pripovedovanja omogoči režiserju, da preseže banalni simbolizem in pridigarsko poučnost ter ustvari filmski svet, v katerem je – kot pri Ashbyjevem najbolj nadarjenem učencu Wesu Andersonu – prostor za lepoto in otroško čudenje /…/.«
– Darren Hughes, Senses of Cinema