Ameriški slikar in eksperimentalni filmar James Herbert, avtor ikoničnih zgodnjih glasbenih videov skupine R.E.M., je štiri desetletja svojega ustvarjanja posvetil enemu samemu žanru: filmskemu aktu. Z modeli, ki jih je našel med sopotniki, prijatelji, kasneje študenti, je vsakič sklenil pakt: srečali so se na izbranem mestu, ki je filmu zagotovilo motiv in kuliso – na gozdni jasi (Night Horses), ob razbitini avtomobila (Automan), v stari toskanski vili (Kolja & Sana) –, odvrgli oblačila in se prepustili svobodni improvizaciji drug z drugim ter s svojim okoljem. Avtor se je nato umaknil v svojo delavnico, da bi iz posnetega materiala stkal delikatne tapiserije zaustavljenega časa, transcendentalne lepote, čutnosti in telesnosti, filmske skice omamno lepih, golih, mladih teles, ki se ljubijo.
Filmski akti Jamesa Herberta, telesne krajine dih jemajoče senzualnosti, na prvi 16-milimetrski projekciji v Kinodvoru!
»Hipoma me je osupnila absolutna izvirnost njegove vizije in pretanjeno obsesivna čistost njegovega občutka za filmsko formo. /…/ Nobenega dvoma ni, da James Herbert pripada ducatu največjih še živečih filmskih ustvarjalcev.«
– Stan Brakhage
»Izvorne posnetke Herbert ponovno fotografira, kader za kadrom, da bi ustvaril slikarske podobe, kakršnih na filmu še niste videli.«
– Vincent Canby, New York Times
»Golote, posnete s takšno vznemirljivo ambivalenco, nekakšno transcendentalno nostalgijo, ameriška kinematografija sicer ne pozna.«
– Laurence Kardish, MoMA