Danes je blagajna odprta od 17:30 do 21:00 (za danes zaprto).
FeKK 2020

EFA – Short matters! II. (2020) EFA – Short matters! II. (2020)

razno / 74 min

Program v treh sklopih predstavlja izbor najboljših in večkrat nagrajenih evropskih kratkih filmov, ki so se leta 2019 potegovali za Evropske filmske nagrade. 

Kavalkada (Cavalcade, Johann Lurf, Avstrija, 2019, 5’), Dvigalec uteži (Sztangista, Dmytro Sukholytkyy–Sobchuk, Ukrajina/Poljska, 2018, 30’), Čudovite peripetije kamnite mladenke (Les extraordinaires mésaventures de la jeune fille de pierre, Gabriel Abrantes, Francija/Portugalska, 2019, 20’), Fotrovske fore (En værdig mand, Kristian Håskjold, Danska, 2018, 19’)

Kavalkada 
Avstrija, eksperimentalni, 2019, 5′

Režija: Johann Lurf
Fotografija: Martin Putz
Montaža: Johann Lurf
Scenografija: Georg Hirzinger
Zvok: Nora Czamler
Produkcija: Johann Lurf

Umetnik je ustvaril mlinsko kolo s premerom 150 cm in eno stranjo, ki je razdeljena na raznolike vzorčaste kroge vseh barv in oblik. Kolo so nato pritrdili na mlin ob potoku. Spremljamo ga v mirovanju, gibanju in ponovno mirovanju z ene perspektive, nanj pa sijejo stroboskopske luči, sinhrone s 35-mm kamerami. Gibi v smeri urinega kazalca in obratno se dezorientirano, magično prepletajo.

Dvigalec uteži 
Poljska, Ukrajina, dokumentarni, 2018, 30′

Režija: Dmytro Sukholytkyy-Sobchuk
Scenarij: Dmytro Sukholytkyy-Sobchuk
Fotografija: Michał Rytel-Przełomiec
Montaža: Dmytro Sukholytkyy-Sobchuk
Scenografija: Ivan Mikhaylov, Olga Iurasova
Kostumografija: Yana Suska
Zvok: Sergiy Stepansky
Igrajo: Aleksandr Loy, Yuriy Shcherbyna, Maxim Bereznuk
Produkcija: Munk Studio (Ewa Jastrzebska)

Petro, profesionalni dvigalec uteži, se pripravlja na pomembno tekmovanje, a tik pred njim prejme tragične novice, ki ga prisilijo v težko odločitev. Notranji konflikt ga spremeni v nekaj več kot zgolj mehanskega mišičnjaka.

Čudovite peripetije kamnite mladenke
Francija, Portugalska, igrani, 2019, 20’

Režija: Gabriel Abrantes
Scenarij: Gabriel Abrantes
Fotografija: Kanamé Onoyama
Montaža: Margarida Lucas
Animacija: Carlos Almeida
Scenografija: Aurélien Deseez
Kostumografija: Clément Vachelard
Zvok: Philippe Deschamps
Glasba: Gabriel Abrantes
Igrajo: Liza Lapert, Virgil Vernier, Caroline Deruas
Produkcija: Les Films du Bélier (Justin Taurand), Artificial Humors (Gabriel Abrantes)

Naveličana, da je le banalni arhitekturni ornament, skulptura zbeži iz Louvra in se sooči z resničnim življenjem na pariških ulicah.

Fotrovske fore 
Danska, igrani, 2018, 19′

Režija: Kristian Håskjold
Scenarij: Marianne Lentz
Fotografija: Rasmus Hasle Jørgensen
Montaža: Allan Funch
Scenografija: Eva Lendorph
Kostumografija: Rebecca Sophia Morris Sigaard
Zvok: Christian Munk Scheuer
Glasba: Jesper Ankarfeldt
Igrajo: Troels Lyby, Marina Bouras, Milo Campanale
Produkcija: Firebrand Productions (Caroline Steenberg Dam, Kristian Håskjold)

Erik noč za nočjo dela sam v pekarni. Njegova edina družba je nočna radijska oddaja, v kateri se vztrajno želi oglasiti, da bi bil imenovan za šaljivca tedna. Postopno se je oddaljil od svoje družine in vsi poskusi, da bi se z njimi povezal, se zdijo zaman. Vse večja depresija Erika pahne v vrtinec, ki kulminira v obupanem kriku na pomoč.

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

Črni čaj Black Tea

Abderrahmane Sissako

torek, 23. 07. 2024 / 18:40 / Dvorana

Veliki poet afriškega filma Abderrahmane Sissako (Čakajoč na srečo) se vrača z melanholično romanco, postavljeno v afriško četrt tretjega največjega kitajskega mesta.

Joan Baez: Jaz sem hrušč Joan Baez: I Am a Noise

Miri Navasky, Maeve O’Boyle, Karen O’Connor

torek, 23. 07. 2024 / 19:45 / Mala dvorana

Intimen dokumentarni portret, v katerem legendarna pevka in aktivistka neobičajno odkrito spregovori o svojem življenju na odru in za njim.

Moj zločin Mon crime

François Ozon

torek, 23. 07. 2024 / 21:00 / Dvorana

François Ozon se po 8 ženskah in Gospodinji vrača s še eno duhovito komedijo o ženskah in slavi, postavljeno v glamurozni Pariz tridesetih let prejšnjega stoletja.