Ko je Ry Cooder leta 1997 s postaranimi kubanskimi glasbeniki posnel zdaj legendarni album Buena Vista Social Club, režiser Wim Wenders pa istoimenski dokumentarec, nihče ni pomislil, od kod ime priložnostne skupine, ki je s svojo glasbo obkrožila ves svet. Režiser Carsten Möller se z ekipo odpravi v Havano, da bi našel tako glasbene korenine kot izvor imena skupine. Kitarist Compay Segundo, ki si je izmislil naslov, je trdil, da je bil »Družabni klub Buena Vista«, ustanovljen v tridesetih letih kot središče temnopoltih glasbenikov, ki so igrali danzon in son izključno za temnopolte obiskovalce. Danes se v Havani skoraj nihče ne spominja kluba Buena Vista; no, režiser s potrpežljivim detektivskim delom v revni četrti Buena Vista ne najde le hiše, v kateri je klub, ki so ga po kubanski revoluciji v začetku šestdesetih let zaprli, deloval, temveč tudi zadnjega upravnika in zdaj močno postarano stranko. Möllerjev film izriše bogato kulturno tradicijo četrti in temperament revnih prebivalcev, ki ne bi imeli nič proti, če bi kdo oživil zamisel o družabnem klubu.
»Drugi pogled: Social Club Buena Vista je film, ki ga pred nekaj leti ne bi mogli posneti. 180 ur posnetkov. Montaža na notesniku. To se je zgodilo zaradi majhnega proračuna, vendar pa je bilo snemanje z majhno kamero edini mogoči način: večinoma smo snemali brez vedenja kubanskih oblasti. Najpomembneje je, da je z uporabo skrajno okrnjene količine tehnične opreme nastalo tesno sodelovanje s protagonisti. To je omogočilo intimen dialog med njimi in resničnostjo, ki se nam je zdela docela nedosegljiva.« (Carsten Möller)
Carsten Möller – filmografija
Nabelwelt (1994); Im Juli ist Winter (1995); Azúcar Amargo – Bitterer Zucker (1996); Waren dabei (1998); Drugi pogled: Social Club Buena Vista/Der zweite blick: Social Club Buena Vista (2007)