Vir in Lluis ugotovita, da bosta postala starša. Čeprav sta skupaj komaj leto dni in otroka nista načrtovala, ju ta novica razveseli. Po začetnem navdušenju pa se v njiju počasi naseli dvom in odločita se za splav. V noči pred načrtovanim posegom si, ob neutrudnem preštevanju prednosti in slabosti skupnega družinskega življenja, vendarle premislita. Sredi vrtinca čustev in osebnih odkritij, v katerem se znajdeta v naslednjih tednih, počasi odkrijeta, da prihodnosti nikoli ne moreš načrtovati do zadnje podrobnosti in da jima za odgovor, ali je njuna ljubezen dovolj močna, ni treba čakati na rojstvo prvorojenca.
»Vzeli smo resnično stanje – nosečnost – in se vprašali, kako se bosta lika odzvala? Improvizirali smo prizore in jih posneli kot osnovo za scenarij. /…/ Lahko bi rekli, da film dokumentira proces in si umišlja portret razmerja. /…/ Vsak igrani film je dokumentarec svojih igralcev. Ko pred nekoga postaviš kamero, prikažeš njega in tok časa – ko nekoga snemaš, zapisuješ njegovo umiranje – ali zorenje, če gledamo iz bolj optimističnega zornega kota.« (Carlos Marqués-Marcet)
Carlos Marqués-Marcet
Rojen leta 1983 v Barceloni. Po študiju avdiovizualnih komunikacij na univerzi Pompeu Fabra v rojstnem kraju je študiral filmsko režijo na losangeleški Univerzi za gledališče, film in televizijo. S kratkim filmom The Yellow Ribbon si je leta 2012 prislužil mednarodni ugled in dve leti pozneje posnel svoj celovečerni prvenec 10.000 Km.