Ob zadnjem filmu Luca Moulleta si človek ne more kaj, da se ne bi vprašal, ali je zadeva res dokumentarna ali se Moullet dela norca. Izhodišče filma je baje veliko število umorov in samomorov, ki so se zadnjih stotih letih zgodili v malo poseljeni in provincialni pokrajini južnih Alp, kjer Moullet živi in kjer je posnel večino svojih filmov. Moullet območje zameji s petimi ‘kritičnimi točkami’ in ga poimenuje ‘Pentagram norosti’, nakar s krajani izpelje serijo pogovorov, v katerih sogovornike sprašuje, ali gre za posebno obliko norosti ali preprosto za trenutno neprištevnost, medtem ko sam razvija tezo, da je za zločine sokrivo radioaktivno sevanje iz Černobila. Skratka, zabavna prilika v Moulletovi maniri, vključno z njegovo komično pojavo pred kamero.
»Sin mrzlega nečaka pradedka moje praprababice je šel nekega dne s cepinom nad vaškega župana, njegovo ženo in gozdarja, ki je njegovo kozo prestavil za devet metrov. Zgodba je bila dobro izhodišče … V družini so obstajali še drugi dogodki podobne vrste.« (Luc Moullet)
A native of the Southern Alps, Luc Moullet took note of the fact that cases of mental illness were particularly numerous in the region. Murder, dismemberment, suicide, immolation among his family, friends and the various “criminal affairs” of the last 100 years. Moullet studied the causes and consequences of these local psychic phenomena.
Luc Moullet – filmografija (izbor/selection):
Brigitte et Brigitte (1966); Les contrebandières (1968); Une aventure de Billy le Kid (1971); Les sièges de l’Alcazar (1989); Les naufragés de la D17 (2002)