Trilogija Milenium: sklepno dejanje. Medtem ko Lisbeth okreva v bolnišnici, jo zunaj čaka sojenje za trojni umor. Če naj Mikael dokaže njeno nedolžnost, mu mora Lisbeth razkriti vse grozljive podrobnosti svoje temačne preteklosti.
kritike
»Če vam bo kdo rekel, da bi morala biti Slovenija kot Švedska, mu pokažite Dekle z zmajskim tatujem, prvi del trilogije Millenium: švedski kapitalizem je prepojen z neonacizmom in spolno patologijo. Če vam bo kdo rekel, da bi morala imeti Slovenija tako socialno državo kot Švedska, mu pokažite Dekle, ki se je igralo z ognjem, drugi del trilogije Millenium: švedske socialne službe zarotniško prikrivajo zlorabljanje otrok in žensk. In če vam bo kdo rekel, da bi morala biti Slovenija tako transparentna kot Švedska, mu pokažite Dekle, ki je dregnilo v osje gnezdo, tretji in sklepni del trilogije Millenium: Švedsko obvladuje Sekcija, tajno, vsemogočno omrežje, ki se ne ustavi pred nobeno zlorabo, pred nobeno zaroto, pred nobeno korupcijo, pred nobenim profitom in pred nobenim kartelnim dogovorom, tako da ga lahko potolčeta le Mikael Blomkvist (Michael Nyqvist), urednik časopisa Millenium, in wikileaksovski punk lezbične hekerke Lisbeth Salander (Noomi Rapace). Ergo: Stieg Larsson, avtor trilogije Millenium, je prihodnost Švedske videl v spregi novih in starih medijev, spletne in tiskane besede, potemtakem v spregi WikiLeaksa in Milleniuma.« – Marcel Štefančič, jr., Mladina
»Noomi Rapace se skozi naraščajočo napetost razkritja prebija s spretnimi, subtilnimi potezami, ki jih je hkrati mučno in čudovito opazovati.«
– Betsy Sharkey, Los Angeles Times
»In kaj se zgodi na koncu? Ta zagrizena, divja, drobna, pobalinska Lisbeth nam priraste k srcu in njena zgodba nas zanima. Zato resno upamo, da sledijo nadaljevanja.«
– Roger Ebert, Chicago Sun-Times