Portret razvratne, a ranljive ženske, ki si na prelomni točki življenja postavi večno vprašanje: kaj sploh hočem?
Daphne ima enaintrideset let. Premlada je, da bi se ustalila, in prestara, da bi živela brez cilja. Do čustev ima skrajno ciničen odnos: ob omembi trajne ljubezni iz rokava raje povleče odrezav Žižkov citat. Da bi se izognila razmišljanju o prihodnosti, se raje prepušča dolgim nočem, polnih alkohola in neobveznih spolnih avantur. Potem pa se nekega dne, ko je priča spodletelemu ropu, v katerem reši življenje lastniku trgovine, vse to spremeni. Ciničen oklep, v katerega je bila odeta do sedaj, začne naenkrat kazati prve razpoke. Bliža se soočenje s še kako potrebno spremembo v njenem življenju.
»Škotski režiser Burns je poleg začinjene karakterne študije ustvaril tudi odličen film o Londonu. Ta urbani utrip ni bil tako živo podan vse od preloma tisočletja, v filmih, kot sta The Low Down Jamieja Thravesa ali Wonderland Michaela Winterbottoma. Podobno kot ta filmska ustvarjalca Burns poišče nove zorne kote, iz katerih opazuje mesto in živahne, manj glamurozne četrti. Izriše se film, poln sočutja in duše, s protagonistko, ki včasih težko ugaja, vendar jo je zlahka občudovati.« (Jamie Dunn, The Skinny)
Peter Mackie Burns
Rojen leta 1967 na Škotskem. Že s prvim kratkometražcem Milk je osvojil zlatega medveda za najboljši kratki film na filmskem festivalu v Berlinu. Film so predvajali na več kot stotih mednarodnih filmskih festivalih. Daphne je njegov celovečerni igrani prvenec.