Z nominacijo za oskarja in zlati globus za najboljši tujejezični film ovenčana melodrama Alejandra Gonzáleza Iñárrituja (Babilon, 21 gramov, Pasja ljubezen) razkriva pogled v zasebni pekel moškega, ki se bije z občutkom krivde in ki želi v slutnji prihajajoče nevarnosti smrti obvarovati svoje otroke. Nagrada za najboljšega igralca v Cannesu 2010 – Javier Bardem.
kritike
»V filmu Ču do vi to ni čudovitega niti za odtenek. Uxbal je do grla pogreznjen v gnilo podkožje Barcelone, ki je skozi njegove oči bolj kot seksi evropska prestolnica videti kot degradiran geto kakšnega izmed v kriminal potopljenih ameriških mest. Nobenih Gaudijevih pisanih mozaikov, tapas barov in uličnih nastopačev, le razpadajoča stanovanja, umazani pločniki, zatohle kleti in dekadentni slačiklubi. To ni le zgodba o nekem človeku v nekem prostoru in času, ampak tudi zgodba o tem konkretnem prostoru in času, jedek protiglobalistični in protikapitalistični komentar. Ču do vi to ima takšno narativno gostoto, da bi zadušil samega sebe, če režiser ne bi glavne vloge zaupal tako prizemljenemu igralcu, kot je odlični Javier Bardem, ki križe svojega lika nosi z boleče človeško mešanico ranljivosti in poguma.«
– Špela Barlič, Pogledi
»González Iñárritu, kot ima v navadi, iz prizora v prizor ustvarja občutek pristne, prežemajoče intimnosti. Surov, lirični naturalizem njegovih podob je prej snoven in otipljiv kot vizualen. Vsak posnetek je poln čustvene in socialne pretanjenosti, v kateri se kristalizira Barcelona v vsej svoji preznojeni, trpeči in nevrotični realnosti. Njeni prebivalci so prej slikoviti kot privlačni in njihova telesa delujejo razgaljeno in meseno še takrat, ko so odeta.«
– A. O. Scott, The New York Times
»Film, posnet iz roke in z očesom poeta Rodriga Prieta, je neizprosen, a tako presunljiv kot svet, ki ga skozi Uxbalov pogled pred nami razpre sijajni igralec. Bravo, Bardem.«
– Peter Travers, Rolling Stone
»Ču do vi to se čudovito in v svojih najboljših trenutkih giblje v tistem prostoru, ki ga tako težko opredelimo, med zunanjim in notranjim, dejanjem in mislijo, telesom in dušo.«
– Mick LaSalle, San Francisco Chronicle