Danes je blagajna odprta od 09:00 do 21:30 (odprto še 06:13, tel: 01 239 22 17).
Festival migrantskega filma 2013

Črepinjska sodba Scherbengericht

Jan Eilhardt / Nemčija / 2012 / 75 min / nemščina

Sledi pogovor z režiserjem filma Janom Eilhardt-om!  

zgodba
Prijateljici Nora in Isabel, obe invalidki, skušata živeti normalno življenje. Čudno, a zdi se, da normalnosti nočejo njuni svojci, dobronamerni prijatelji in negovalci. Ko se Nora odloči, da se bo poročila s svojim afriškim ljubimcem Amadoujem, si njena družina na vso moč prizadeva, da bi ji to preprečila. Tujčeva prisotnost sproži niz nesrečnih dogodkov: samomor, napetost med družinskimi člani in prisilno vrnitev domov. To pa je šele začetek …

portret avtorja
Jan Eilhardt je bil rojen v pogorju Harz v Nemčiji. Po študiju filma in likovnih umetnosti v Hamburgu (pri Marini Abramović) se je zaposlil kot pomočnik Heinerja Müllerja v gledališču Berliner Ensemble. Njegova filmska kariera se je začela v Berlinu z več kratkimi filmi, ki so bili prikazani na različnih evropskih filmskih festivalih, v galerijah, pa tudi v številnih gledaliških uprizoritvah. Črepinjska sodba je njegov prvi celovečerni film. Premiero je doživel januarja 2013 na filmskem festivalu Slumdance v ameriškem Park Cityju.

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

20.000 vrst čebel 20.000 especies de abejas

Estibaliz Urresola Solaguren

sreda, 03. 07. 2024 / 18:15 / Dvorana

Tankočutna, s soncem obsijana zgodba o otroku, ki išče svoje ime. Prvenec baskovske režiserke je devetletni igralki prinesel nagrado za najboljšo vlogo na lanskem Berlinalu.

Joan Baez: Jaz sem hrušč Joan Baez: I Am a Noise

Miri Navasky, Maeve O’Boyle, Karen O’Connor

sreda, 03. 07. 2024 / 19:00 / Mala dvorana

Intimen dokumentarni portret, v katerem legendarna pevka in aktivistka neobičajno odkrito spregovori o svojem življenju na odru in za njim.

Motoristi The Bikeriders

Jeff Nichols

sreda, 03. 07. 2024 / 21:30 / Kinodvorišče

Film Jeffa Nicholsa (Zaklonišče, Mud, Loving), navdihnjen s fotografsko študijo chicaških motoristov Dannyja Lyona iz leta 1968, je portret testosteronske, mačistične, z bencinom zapacane in v usnje odete subkulture ameriškega Srednjega zahoda, hkrati pa univerzalna zgodba o iskanju identitete in pripadnosti.