kritike
»Tako kot pri koncertu ali najljubšem albumu je včasih najbolje, da ne razmišljamo preveč, ampak preprosto pustimo visceralni plati, da prevzame nadzor. Prav zato so bili Queeni in Freddie Mercury tako posebni, in prav zaradi tega vas bo film Bohemian Rhapsody prevzel – če mu boste le pustili.«
– Lina Lecaro, LA Weekly
»Bohemian Rhapsody je najbrž tisto, k čemur je Freddie Mercury ves čas težil: velika, pompozna, na pol resnična biografija v hollywoodskem slogu. Film je malce plehek, ampak veličasten, ne prav subtilen, ampak zabaven – in navdihujoč skoraj samemu sebi navkljub.«
– Mick LaSalle, San Francisco Chronicle
»/…/ to je biografija, ki daje prednost čutni izkušnji pred tolmačenjem. Film razume, kako čudovito zabaven je lahko rokenrol. /…/ Ostri robovi Freddiejeve zgodbe so morda res zglajeni, razvrat in eksces pa olepšana. Je to resnično življenje? Ali samo fantazija? Malo vsakega. A v času nespodbudnih časopisnih naslovov, v trenutku, ko se povezanost, radovednost in odprtost zdijo kot ogrožena vrsta, je nepozabni občutek vznesenosti, ki prežema tisti koncertni prizor, prav zares ‘magnifico’.«
– Sheri Linden, The Hollywood Reporter
»Ta avtorizirana biografija je – kot pritiče skupini, znani po teatralnih, všečnih komadih – bolj lahkotne sorte. Znane dogodke servira s stilom in smislom za humor, hkrati pa se osredotoči na čustveno plat zgodbe ter stopnjuje v resnično ganljiv vrhunec.«
– Tim Grierson, Screen International
»Film /…/, ki spretno prikroji klišeje rock biografije, čudovito ujame neko obdobje, človeka ter univerzalno iskanje identitete.«
– Frank Lovece, Film Journal International
»Malek se tako poglobi v vlogo, da ne moreš verjeti, da ne gledaš prave stvari. /…/ Postavite ga visoko na seznam najboljših nastopov leta 2018.«
– Peter Travers, Rolling Stone
»Bohemian Rhapsody je vrhunska zabava. Postprodukcijski posebni učinki so naredili svoje: prizori z Live Aidom so prepričljivo epski. Tudi igralci so odlično opravili svoje delo, posebno Malek, ki izžareva čisto Mercuryjevo energijo.«
– Craig McLean, Evening Standard