Ko Mahendra Bahubali spozna resnico o svojem pravem poreklu, maščuje umor svojega očeta in zapriseže maščevanje še tiranskemu vladarju kraljestva Mahišmati, lakomnemu in spletkarskemu stricu Balaladevu.
Močan kot bik, dober kot kruh in večji kot življenje samo. Naš najljubši junak se vrača na platno v vsem svojem blišču, v maratonski dvojni dozi najbolj popolnega spoja telesnosti in poetike, najbolj sublimnega utelešenja filmske zabave. Za okrepčilo bo poskrbljeno. Zato naj se razlega: Baahubaliiii!
»Poglejte ga, prvi sijajen poletni film: triurna akcijska pustolovščina o junaškem vladarju, ob katerem Konan Barbar izpade kot mevža. Indijski akcijski/kostumski ep Bahubali 2: Zaključek je vse tisto, kar si želim, pa tako redko dobim od visokoproračunskih fantazijskih spektaklov in filmov o superjunakih. /…/ Akcijske koreografije, ki bi se tako upirala zakonom fizike in logike, še niste videli. Bahubali z macolo razbija mogočne verige, z eno roko odbija smrtne udarce, se odločno in z osupljivo lahkoto zaluča prek grajskih zidov. Na vojnem pohodu je neusmiljen, celo legijo sovražne vojske zdesetka tako, da jo priklene k drevesu, tega pa nastavi ognjenemu blisku. Bahubalijeva mati maha z odrezano glavo. In ali sem že omenil, da v filmu tudi pojejo? /…/ Osvežujoče neironična upodobitev mož, ki spominjajo na polbogove, ter vrednot in družin, za katere se borijo. /…/ To je veličasten in zabaven film. In srčno upam, da jih ima avtor na zalogi še veliko.«
– Simon Abrams, www.rogerebert.com
»Bahujeva skoraj stripovska moč dovoljuje filmu, da se prepusti brezdanji domišljiji: ta hip naš dečko brezskrbno jadra na ognjenih volih, že naslednji trenutek se s pomočjo kokosove palme pretvori v človeško topovsko kroglo. /…/ Ponovno je povsem odsoten vsakršen cinizem: neverjetno je, da sme tak blockbuster z neskončnim spiskom sponzorjev pred špico nato z vso svobodo povedati zgodbo, ki bi jo lahko posneli leta 1917 ali pa 917, če bi imeli dovolj opreme za Bahubalija. Resnično zmagoslavje tega filma je v tem, da Rajamouliju podari vso svobodo za izmišljanje neskončno ekspresivnih načinov filmskega upodabljanja teles v gibanju. Med neštetimi sekvencami, ki razorožijo vsakršen cinizem, je morda najčudovitejša tista, v kateri Bahu sredi bitke uči Devo, kako izstreliti tri puščice hkrati – to je prizor ljubezni do akcije in ljubezni v akciji. Proračun je visok in mišice orjaške, toda nič se ne more primerjati z Bahubalijevim srcem.«
– Mike McCahill, The Guardian