Sergeju Loznici so ruske oblasti, kot kaže, odprle vse razpoložljive filmske arhive iz obdobij stalinizma in druge svetovne vojne. Po dokumentarcih o obkoljenem Leningradu, montiranih stalinističnih procesih in pogrebu Josipa Visarjonoviča smo zdaj dobili še dokument pokola triintrideset tisoč Judov leta 1941 v Babjem Jaru v okolici Kijeva. Tam blizu je odraščal tudi Loznica, zato ga je »zgovorni molk« lokalnega prebivalstva dolgo vznemirjal. Film ima naslov Babji Jar: Kontekst, kar pomeni, da z arhivskim gradivom pokrije celotno obdobje nemške okupacije Ukrajine do leta 1943, ko je Rdeča armada začela protiofenzivo, in sojenja nemškim vojnim zločincem po vojni. Povedano drugače: Loznica tragedijo v Babjem Jaru postavi v kontekst ukrajinskega in sovjetskega antisemitizma.
»Podobno kot drugi zločini holokavsta je tragedija v Babjem Jaru skoraj brez pristne vizualne upodobitve – nacistične oblasti so na prizoriščih množičnih usmrtitev prepovedale fotoaparate in filmske kamere. Vendar je njen zgodovinski kontekst mogoče rekonstruirati z arhivskimi posnetki, ki dokumentirajo leta nemške okupacije Ukrajine. Moj cilj je gledalca potopiti v duh tega časa.« (Sergej Loznica)