Yvain De Wiel, osebni bankir iz Ženeve, se v zgodnjih osemdesetih letih, ko je država še globoko v primežu diktature, odpravi v Argentino, da bi nadomestil svojega partnerja ter prevzel njegove bogate (in sumljive) stranke. Yvainov partner je izginil neznano kam, za njim pa so ostale le zaskrbljujoče govorice. Sredi visoke družbe se nekje med luksuznimi saloni, zasebnimi bazeni in varovanimi vrtovi bije dvoboj med bankirjema, ki sta, čeprav uporabljata različne metode, protagonista prikrite, a neusmiljene oblike kolonizacije.
»Film je v prvi vrsti triler, zato je zgodba najpomembnejša. Hotel sem upodobiti tudi višji razred skozi vedenje njegovih pripadnikov. Prikazano je z načinom kajenja pa tudi kako pokličejo natakarja za naročilo pijače ali kako se gibljejo po prostoru in ga polnijo s svojo navzočnostjo. Vse te podrobnosti opisujejo določen odnos s svetom, v tem pogledu sem bil zelo precizen, čeprav nisem perfekcionist. Pomembno je bilo, ker imajo podrobnosti politični pomen.« (Andreas Fontana)
Andreas Fontana
Rojen leta 1982 v Ženevi. Potem ko je na tamkajšnji univerzi magistriral iz primerjalne književnosti, se je preselil v Buenos Aires, kjer je delal kot asistent produkcije. Leta 2010 je v Ženevi magistriral še iz filmske produkcije. Azor je njegov prvi celovečerec.