Sklepni del Russllove trilogije (Boksar, Po dežju posije sonce) je ohlapna ekranizacija kontroverzne tajne operacije FBI, ki je v poznih 70-ih z Vzhodne obale ZDA v svet izstrelila eno najbolj razvpitih korupcijskih afer in povzročila pravi politični cunami. Oskarjevski osmoljenec leta je odnesel deset nominacij in tri zlate globuse.
»Ameriške prevare, epos o ameriškem snu, so posnete po resnični zgodbi. Le kako bi bilo lahko drugače? Ameriški sen je pač resnična zgodba – tako kot ameriške prevare. /…/ … toda ko gledate krom, disko, kokain, porno imidž, visoke ovratnike, smešna oblačila in trapaste frizure, tako značilne za drugo polovico sedemdesetih, imate občutek, da so prav sedemdeseta s svojo zapeljivo, manično, stilizirano in ekscesno lažnostjo, ki jo je tako lepo intoniral predsednik Jimmy Carter, lažni demokrat (ali pa ELO, lažni rock, oh, ali pa Vročica sobotne noči, lažni film), odprla kraljevsko pot v finančne sheme in prevare, neoliberalni »greed-is-good« iluzionizem, na katerega bodo ljudje in ljudstva v naslednjih desetletjih obesili svoje sanje, okej, svoje flirtanje s katastrofo. Sedemdeseta so bila kostumska vaja za prihodnost. Še več, sedemdeseta so bila tako dobra kopija prihodnosti, da so retro izgledala že tedaj, ko so bila original.«
– Marcel Štefančič, jr., Mladina
»Seksi, energičen, čustven, slogovno izpiljen in izjemno razvedrilen film o iskrenih prevarantih, ob katerih se ne boste počutili opeharjeni. /…/ Režiser David O. Russell je iz konvencionalnega scenarija Erica Warrena Singerja črtal podrobnosti o postopku operacije in ga nadgradil z večplastnimi, empatičnimi osebnostmi, ki so postale zaščitni znak njegovih filmov.«
– Klemen Černe, PlanetSiol