Nepoboljšljivi ženskar Michel (Laurent Lucas) nekega dne spozna Glorijo (Lola Dueñas), mater samohranilko, ki se vanj bolestno zaljubi. Michel postane njen razlog za življenje, njun strastni odnos ne pozna meja, njuna ljubezen je religija, aleluja! Nato Glorija odkrije, da je Michel v resnici žigolo, ki slepari osamljene ženske z obljubami ljubezni. Zaradi ljubosumja in strahu, da bo izgubila moškega svojih sanj, se odloči postati njegova sokrivka v zločinu. Skupaj se podata na smrtonosno odisejado, v kateri se zločini kopičijo in postajajo iz dneva v dan bolj grozljivi in krvavi.
Mojstrski hibrid psihološke drame, suspenza in zelo posvetne groze ter vizualno presunljiva (posneta na 16-mm filmski trak) sodobna adaptacija zgodbe o »morilcih osamljenih src«, Marthi Beck in Raymondu Fernandezu, ki je pretresala ameriško javnost v poznih 40. letih in navdihnila kultno klasiko The Honeymoon Killers (1969). Najnovejši film Fabricea du Welza (Calvaire, Vinyan), belgijskega kraka francoskega brutalizma in rojenega genija sodobne grozljivke, je dobitnik najvišje lovorike Evropske federacije festivalov fantastičnega filma, zlate Mélièsove nagrade 2014.
»V iskanju primerno peklenskega videza filma je du Welz rekrutiral nadarjenega belgijskega direktorja fotografije, Manuela Dacossea, ki je s svojo neo-giallo fotografijo pri filmih Amer (2009) in L’étrange couleur des larmes de ton corps (2013) čudovito oživil skorajda izgubljen podžanr grozljivke. Aleluja je resda rimejk, ampak mrakobna podoba tega filma bi ne mogla biti bolj originalna – še toliko bolje, ker film tako ujame gledalca povsem nepripravljenega na brutalna presenečenja. A nobeno od teh ni tako šokantno kot moč, s katero se vam nekateri posnetki vžgejo v podzavest in vračajo še tedne po ogledu tega filma.«
– Peter Debruge, Variety
»Dve odlično odigrani vlogi, drzna fotografija in impresivna režija tvorijo ta sijajen film. /…/ V Aleluji, četrtem in doslej najboljšem filmu Fabricea du Welza, nori kuhar sreča svojo morilsko družico. Tako kot v prvih dveh celovečercih, Clavaire in Vinyan, režiser s to francosko-govorečo variacijo na temo The Honeymoon Killers ponovno dokazuje svoj talent za spajanje žanrskih obrazcev s prebliski psihološke drame. Toda zadnji film kaže tudi novo odkrito samozavest in trdno režijsko roko, ki du Welzu omogoča ne le gladko prehajati med mračno dramo in s smrtjo prežeto grozo, pač pa tudi nemalokrat tvegati; privošči si lahko celo glasbeni vložek v slogu Sweeneyja Todda, ki se zaključi s prizorom protagonista, medtem ko ta nonšalantno žaga stopalo svoje zadnje žrtve.«
– Boyd van Hoeij, The Hollywood Reporter
»Aleluja ni le eden najboljših filmov leta 2014, pač pa resničen brezčasni biser. Šokanten, drzen film enega najbolj vznemirljivih sodobnih režiserjev. Preprosto morate ga videti.«
– Evrim Ersoy, Elelectric Sheep Magazine