Albert Nobbs je skromen, natančen in neopazen. Popoln strežnik. Albert Nobbs je uglajen, olikan in obziren. Pravi gentleman. Albert Nobbs ima skrivnost … Vloga, za katero je Glenn Close izjavila, da jo preprosto mora odigrati na velikem platnu, preden umre. Tri nominacije za oskarja.
»Fascinantno, zabavno in poučno delo /…/. Do potankosti izpiljen nastop Glenn Close je resnično srž tega filma. /…/ Zlitje igralke z likom je izredno. /…/ Glenn Close ne le potrjuje, ampak dokončno zacementira svoj sloves ene najboljših živečih igralk.«
– Michael Patterson, IndieWIRE
»Iskriv in ganljiv film /…/ Glenn Close najmanjšim gibom in dejanjem svojega lika podeli skrivnosten sij ter spretno lovi ravnotežje med komedijo in patosom. /…/ Film zaplete svoje protagoniste v splet podzgodb ter s pomočjo stranskih likov skicira razgibano sliko Irske v poznem 19. stoletju.«
– A. O. Scott, The New York Times
»Albert Nobbs ni film o politiki spolov, temveč o zaupanju v temeljno dobroto drugega ter o sprejemanju dejstva, da vsak človek potrebuje nekoga ob sebi.«
– Connie Ogle, Miami Herald
»Stranski liki in zapleti ustvarijo zanimiv kontekst, ki obdaja osrednjo zgodbo o spolni identiteti. Slednja je namreč tesno povezana s takratno družbeno vlogo žensk. Tistih, ki sanjajo o boljšem življenju in se zanj odpovejo samostojnosti. Tistih, ki kradejo denar pokojnim, da bi preživele, in svobodo nesrečnim, da bi se počutile večvredne. Tistih, ki so se poročale, da ne bi vsega izgubile, in tistih, ki so živele kot poročene, ker so brezpogojno ljubile. Tistih, ki jim življenje nikoli ni prizaneslo, a so ga znale izigrati; in tistih, kot je Albert, ki so se življenja preveč bale, da bi ga živele.«
– Luka Pieri, Narobe
»Če ideja in podoba moškega, ki nosi ženske obleke, v sebi nosi nekaj izvirno komičnega, pa za ženske v moških oblekah očitno velja ravno nasprotno. Ženska, ki se izdaja za moškega, je poosebljena transgresija. /…/ vredno ogleda.«
– Bojana Bregar, Ekran