Danes je blagajna odprta od 09:00 do 21:30 (odprto še 07:59, tel: 01 239 22 17).

400 udarcev Les quatre cents coups

François Truffaut / Francija / 1959 / 99 min / podnapisi, francoščina / 12+

Celovečerni prvenec Françoisa Truffauta je eden njegovih najbolj osebnih filmov in obenem eden najlepših.

Antoin je mlad fant na razpotjih odraščanja. V njegovem iskanju prave poti pa mu nihče ne prisluhne in nerazumevanje okolice ga vodi v vedno globlje težave. Celovečerni prvenec Françoisa Truffauta je eden njegovih najbolj osebnih filmov in obenem eden najlepših. Je zgodba o mladosti, ko se otroku najbolj široko odpirajo vprašanja, na katera ne najde odgovorov. Je spomin na poetična in navdahnjena leta odraščanja, ko se hoče deček iztrgati iz otroštva in stopiti med odrasle, ti pa ga dosledno zavračajo. Truffautu uspe, da občutimo fantovo stisko med neresnim očetom, ki jemlje vse za šalo, materjo, ki se mu dobrika, ker ima ljubimca, in med profesorji, ki so brez slehernega razumevanja za njegove težave. Tako mu preostane le beg. Beži večkrat, tudi ko ga pošljejo v opazovalni center za mladoletne prestopike. Zbeži in teče proti morju.

Klub Kinobalon

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo v klubu poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

20.000 vrst čebel 20.000 especies de abejas

Estibaliz Urresola Solaguren

sreda, 03. 07. 2024 / 18:15 / Dvorana

Tankočutna, s soncem obsijana zgodba o otroku, ki išče svoje ime. Prvenec baskovske režiserke je devetletni igralki prinesel nagrado za najboljšo vlogo na lanskem Berlinalu.

Joan Baez: Jaz sem hrušč Joan Baez: I Am a Noise

Miri Navasky, Maeve O’Boyle, Karen O’Connor

sreda, 03. 07. 2024 / 19:00 / Mala dvorana

Intimen dokumentarni portret, v katerem legendarna pevka in aktivistka neobičajno odkrito spregovori o svojem življenju na odru in za njim.

Motoristi The Bikeriders

Jeff Nichols

sreda, 03. 07. 2024 / 21:30 / Kinodvorišče

Film Jeffa Nicholsa (Zaklonišče, Mud, Loving), navdihnjen s fotografsko študijo chicaških motoristov Dannyja Lyona iz leta 1968, je portret testosteronske, mačistične, z bencinom zapacane in v usnje odete subkulture ameriškega Srednjega zahoda, hkrati pa univerzalna zgodba o iskanju identitete in pripadnosti.