Pozor, abstraktno! ( Vigyázat absztrakt!)
Tamás Patrovits (Reanimation Studio), Madžarska/Hungary, 2003, video, 3’35”
Barvita kompozicija v gibanju.
Mala Rusija (La piccola Russia)
Gianluigi Toccafondo (Fandango/Arte France), Italija, Francija/Italy, France, 2004, 35mm, 16′
Mladi morilci, oče zajec, mama luna, mali plešoči pes, gospa polž, sestri policistki … Liki so namišljeni, mala Rusija je resnična.
Igra (Jeu)
Georges Schwizgebel (Studio GDS/NFB), Švica, Kanada/Switzerland, Canada, 2006, 35mm, 3’50”
Vizualna glasbena igra, ki se gradi in ruši v ritmu Scherza iz Klavirskega koncerta št. 2 Sergeja Prokofjeva.
Ichthys
Marek Skrobecki (Se-Ma-For Studio), Poljska/Poland, 2005, 35mm, 16’41”
Mož v najboljših letih se znajde v restavraciji, od znotraj podobni svetišču. Je edini gost, pozdravi pa ga natakar z angelskim obrazom, ki si zapiše naročilo in odide. Gost čaka, da se bo natakar vrnil … Čas teče in vse se stara. Ko se večno mladi natakar nazadnje le prikaže z naročeno hrano, je gost že videti mrtev.
Ljubezen je bolezen (Liebeskrank)
Špela Čadež (KHM/Špela Čadež), Nemčija, Slovenija/Germany, Slovenia, 2007, 35mm, 8’30”
Poslednji avtobus ( Posledný autobus)
Martin Snopek, Ivana Laučíková (feel me film/AVI Studio/Martin Snopek), Slovaška/Slovak Republic, 2011, HD, 15’20”
Začenja se sezona lova. Gozdne živali se vkrcajo na mali avtobus in pobegnejo na varno. Ko avtobus sredi noči ustavijo lovci, potniki v strahu za življenje razkrijejo svojo pravo identiteto.
Miramare
Michaela Müller (Academy of Fine Arts Zagreb/ Michaela Müller), Hrvaška, Švica/Croatia, Switzerland, 2009, 35mm, 8’
Pogled na življenje na mediteranskih mejah Evrope, kjer se sproščajo turisti, hkrati pa se »nelegalni« priseljenci borijo za priložnost za boljše življenje.