umetniška direktorica/Art Director: Paola Bristot
montaža/Editing: Paola Bristot
animacija/Animation: Joni Männistö, Vessela Dantcheva, Gábor Ulrich, Ülo Pikkov, Rastko Ćirić (scenarij, soavtorica, maska, koloriranje/Screenplay, Co-Writer, Makeup Consultant, Colouring: Selena Pješivac), Petra Zlonoga, Špela Čadež (pomočnik animatorke/Animation Assistant: Matej Lavrenčič), Marina Rosset, Regina Pessoa, Magda Guidi
usklajevanje filmske glasbe/Soundtrack coordination: Andrea Martignoni
oblikovanje in grafika/Graphic design and titles: Giulio Calderini, Michele Bernardi
asistent produkcije/Production assistant: Fosca Pozzar Colinassi
producenti/Producers: Claudio Zorzenon, Giuseppe Tissino, Paola Bristot
pridruženi producent/Associate producer: Paolo Polesello
distribucija: OTTOmani
Razvoj je podprl Avdiovizualni sklad Furlanije – Julijske krajine.
Projekt Re-cycling vključuje 10 animatorjev iz različnih evropskih držav. Vsak od njih bo ustvaril enominutno animacijo z risanjem neposredno na film, pri čemer bo uporabil svoj slog.
Neposredno risanje na film ima dolgo zgodovino. Kot eno prvih tehnik v eksperimentalnem abstraktnem filmu 20. in 30. let so jo pri svojem delu uporabljali Oskar Fischinger, Hans Richter in Walther Ruttmann. Eksperimentiranje je nadaljeval Norman McLaren in izdelal edinstven opus filmov, ki so pozneje obveljali za prelomnico pri vseh, ki so se želeli ukvarjati s to tehniko. V poklon velikemu mojstru je ob obletnici njegovega rojstva nastal koncept za ta film!
Njegovo tradicijo bo s skupinskim delom RE-CYCLING nadaljevalo deset najzanimivejših evropskih animatorjev: Špela Čadež (Slovenija), Rastko Ćirić (Srbija), Vessela Dantcheva (Bolgarija), Magda Guidi (Italija), Joni Männistö (Finska), Regina Pessoa (Portugalska), Ülo Pikkov (Estonija), Marina Rosset (Švica), Gábor Ulrich (Madžarska) in Petra Zlonoga (Hrvaška).
Zamisel je vzcvetela iz plodne zemlje umetniškega raziskovanja na različnih področjih – strip, ilustracija, vizualne umetnosti –, temelji pa na eksperimentalnem in ustvarjalnem pristopu z izrazitim situacijskim pečatom. Deseterica umetnikov bo sodelovala v igri in se bo morala držati nekaj osnovnih pravil o tehniki, temi, dolžini in predhodno določenih rokih izvedbe.
Izbrana tehnika je neposredno risanje na film, čeprav avtorji niso specializirani v tem postopku. Pogoj jih postavlja v enakopraven položaj in jim daje odlično priložnost, da preskusijo svoje sposobnosti.
Tema se nanaša na predmet, ki ga bo izbral vsak od umetnikov. Zbranih in izmenjanih bo deset predmetov, zato bo vsak avtor prejel nekaj po izboru drugega, pri čemer ne bo vedel, od koga in zakaj. To bo med sodelujočimi ustvarilo rdečo nit: četudi bodo delali samostojno, bo med njimi povezava. Ta povezovalni element bo delo prepletel v celoto in vzpostavil navidezno kontinuiteto.
Po zaslugi izvirnega sloga in presenetljivih elementov, do katerih bo privedla izbrana tehnika – neposredno risanje na film –, bo končni izdelek zelo zanimiv.
Umetniška direktorica filma in avtorica »igre« je Paola Bristot, profesorica filmske teorije in tehnike na Akademiji za likovno umetnost v Bologni, kuratorica več mednarodnih razstav vizualne in grafične umetnosti ter umetniška direktorica festivala Piccolo Festival dell’Animazione.