Danes je blagajna odprta od 16:15 do 21:00 (odprto še 02:16, tel: 01 239 22 17).

Plačilo za strah Sorcerer

William Friedkin / ZDA / 1977 / 121 min

Štirje tujci, odpadniki in zločinci na begu pred zakonom, sprejmejo smrtonosno misijo. Skozi zahrbtno južnoameriško džunglo morajo prepeljati nevaren tovor nitroglicerina.

Fotografije

Plačilo za strah
Plačilo za strah

Friedkinov ultimativni film maudit je ob premiernem predvajanju naletel na tako porazen odziv kritike in publike, da je režiserja na višku malodane stal kariere. Jezen, mračen in eksploziven akcijski triler Plačilo za strah, s katerim se William Friedkin po Henri-Georgesu Clouzotu vrača k romanu Le Salaire de la peur Georgesa Arnauda, danes velja za nesporno mojstrovino novega Hollywooda. Friedkinov najljubši film je tudi naš Friedkinov najljubši film.

»Dolgo časa sem bil prepričan, da je film mrtev in pokopan. Nato pa je počasi spet vstal od mrtvih, kot Lazar. Plačilo za strah je eden tistih pustolovskih filmov, ki so bili posneti brez uporabe računalnikov in kjer so akcija, eksplozije in nevarnost zelo resnični. /…/ Ponosen sem nanj, gre za moj daleč najljubši film; njegov neuspeh me je močno prizadel, saj sem bil prepričan, da sem posnel svoj najboljši možen film, ki ga ne bom nikoli presegel.«
– William Friedkin

»Friedkinov film kljub ogorčenju takratne kritike (češ, kako si drzne posneti rimejk Plačila za strah) v resnici prekaša tako svoj filmski zgled kot literarno predlogo, po kateri sta oba ohlapno posneta. /…/ Friedkin je poet frustracije, kar je pokazal že v Francoski zvezi, toda obup in ničevost zdaj zadobita osupljivo fizično manifestacijo v moških, ki se prebijajo, brazdajo, razbijajo in krčijo svojo pot skozi divjino.«
– D. K. Holm, Film Soleil

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

Drugo dejanje Le deuxième acte

Quentin Dupieux

sobota, 27. 07. 2024 / 19:00 / Dvorana

Léa Seydoux in Louis Garrel v prvem filmu, ki ga je zrežirala umetna inteligenca! Absurdna komedija Quentina Dupieuxa (Daaaaaalí!) je odprla nedavni festival v Cannesu.

Joan Baez: Jaz sem hrušč Joan Baez: I Am a Noise

Miri Navasky, Maeve O’Boyle, Karen O’Connor

sobota, 27. 07. 2024 / 21:00 / Dvorana

Intimen dokumentarni portret, v katerem legendarna pevka in aktivistka neobičajno odkrito spregovori o svojem življenju na odru in za njim.

Bartonova akademija The Holdovers

Alexander Payne

sobota, 27. 07. 2024 / 21:30 / Ljubljanski grad

Alexander Payne dvajset let po Stranpoteh znova združi moči z igralcem Paulom Giamattijem, da bi nam povedal toplo in duhovito zgodbo o iskanju družine, varljivosti prvih vtisov ter tihih, vsakdanjih junaštvih, ki spreminjajo življenja.