Danes je blagajna odprta od 16:15 do 21:00 (odprto še 02:26, tel: 01 239 22 17).

V napeti sedanjosti No intenso agora

João Moreira Salles / Brazilija / 2017 / 127 min / portugalščina

Zelo impresiven in zelo oseben dokumentarec na temo nasilnih družbenih sprememb v drugi polovici šestdesetih let 20. stoletja.

Zelo impresiven in zelo oseben dokumentarec na temo nasilnih družbenih sprememb v drugi polovici šestdesetih let 20. stoletja. Salles je našel domače 8mm filmčke svoje mame, ki je leta 1966, v prvem letu Maove kulturne revolucije, obiskala Kitajsko. Najdba posnetkov in vrnitev v lastno mladost Sallesu odpreta poetično-analitični hudournik vzporednih političnih pretresov, ki so se po svetu dogajali okrog leta 1968. Dokumentarec ni toliko posvečen vojaškemu udaru v Braziliji leta 1964, temveč precej bolj praški pomladi in sovjetski okupaciji Češkoslovaške avgusta ’68 ter še posebej maju ’68, ki je pretresel Francijo. Prav v kontekstu majskih dogodkov je Salles najbolj navdahnjen in tudi zgovoren, iz naftalina potegne ideološkega vodjo študentov Daniela Cohna-Bendita, mladeniča bistrih in provokativnih misli, ki mu je bilo jasno, da revolucija nima prihodnosti ter da se bodo kmalu vsi – z njim vred – prodali in prilagodili.

»Leta 1966, med obiskom Kitajske, je moja mama na film posnela svoje vtise o deželi in njenih ljudeh. Štirideset let pozneje sem gradivo odkril in se odločil podobe svoje navdušene matere opremiti s citati vtisov italijanskega pisca Alberta Moravie, ki je prav tako potoval po Kitajski in od blizu opazoval maoistično politiko. Materino potovanje med prvim letom kulturne revolucije je izhodišče za raziskovanje drugih družb med prevrati šestdesetih let.«
– Joao Moreira Salles

 

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

Drugo dejanje Le deuxième acte

Quentin Dupieux

sobota, 27. 07. 2024 / 19:00 / Dvorana

Léa Seydoux in Louis Garrel v prvem filmu, ki ga je zrežirala umetna inteligenca! Absurdna komedija Quentina Dupieuxa (Daaaaaalí!) je odprla nedavni festival v Cannesu.

Joan Baez: Jaz sem hrušč Joan Baez: I Am a Noise

Miri Navasky, Maeve O’Boyle, Karen O’Connor

sobota, 27. 07. 2024 / 21:00 / Dvorana

Intimen dokumentarni portret, v katerem legendarna pevka in aktivistka neobičajno odkrito spregovori o svojem življenju na odru in za njim.

Bartonova akademija The Holdovers

Alexander Payne

sobota, 27. 07. 2024 / 21:30 / Ljubljanski grad

Alexander Payne dvajset let po Stranpoteh znova združi moči z igralcem Paulom Giamattijem, da bi nam povedal toplo in duhovito zgodbo o iskanju družine, varljivosti prvih vtisov ter tihih, vsakdanjih junaštvih, ki spreminjajo življenja.