zgodba
Teksaška brata se podata na roparski pohod po podružnicah banke, ki hoče njuni družini ukrasti prihodnost. Zgodba, polna iskrivih dialogov in slikovitih likov, se odvije ob glasbeni spremljavi Nicka Cava in Warrena Ellisa. Film, ki je osvojil tako kritike kot občinstvo, je bil premierno prikazan v canski sekciji Posebni pogled, kasneje pa je prejel štiri nominacije za oskarja.
kritike
»To je film, ob katerem vam bo Brecht šepnil: Kaj je rop banke v primerjavi z ustanovitvijo banke? Nekoč so ljudje ropali banke – danes banke ropajo ljudi. /…/ Za vsako ceno je sijoči, melanholični noir o socialni puščavi zadolžene, zapuščene, jezne, nevidne Amerike – film, v katerem je nemogoče navijati za banko, navsezadnje, prva asociacija ob pogledu na bankirja je deložacija. Le še norec gre na banko neoborožen. ZELO ZA.«
– Marcel Štefančič, jr., Mladina
»Gre za nekaj povsem izvirnega: drzno in ostro, očarljivo in pristno delo; film, nabit z akcijo, ki pa nikoli ni le ‘akcijski film’; zgodba, polna ostrih ovinkov in preobratov, ki so ravno tako organski kot razburljivi. /…/ Za vsako ceno je navdušujoče dober film – imenitna drama o zločinu, strahu in bratski ljubezni, umeščena v varljivo zaspani, od sonca ožgani zahodni Teksas, ki je tako avtentičen, da se zdi že kar eksotičen.«
– Owen Gleiberman, Variety
»Izjemno zabaven staromoden neo-vestern (ali lahko kaj takšnega sploh obstaja?) /…/ Scenariju Taylorja Sheridana (Sicario) – polnemu citiranja vrednih duhovitosti, pomenljivih značajskih podrobnosti in času primernega besa – vdahnejo življenje igralci, zlasti Bridges, za katerega se zdi, da je končno spet našel /…/ lik, vreden svojega talenta.«
– Bilge Ebiri, The Village Voice
»Za vsako ceno /…/ je najboljši vestern po … hm … Neoproščeno (Unforgiven, 1992)? Po Spopadu na zahodu (Open Range, 2003)? /…/ Film s prizoriščem iz enaindvajsetega stoletja, koreninami v devetnajstem stoletju in filmsko virtuoznostjo iz sredine dvajsetega stoletja je tisto, čemur so nekoč rekli vestern za odraslo občinstvo.«
– Thomas Doherty, Cineaste
»Za vsako ceno popelje klasični vestern v nove višine. David Mackenzie je po zgoščenem in učinkovitem scenariju Taylorja Sheridana ustvaril kavbojsko kriminalko za novo generacijo /…/.«
– Najboljši filmi leta, Ameriški filmski inštitut
»Za vsako ceno je film, zaradi katerega se ponovno zaljubiš v izgubljeno umetnost dialoga.«
– A.A. Dowd, A.V. Club
»Film marsikaj dolguje klasičnim zgodbam o bančnih ropih iz sedemdesetih, kot je Popoldne pasjega dne (Dog Day Afternoon), a ima v sebi tudi kanček eksistencialnih cestnih meditacij v slogu Avta smrti (Vanishing Point). Kakor v svojem času ti dve deli tudi pričujoči film ujame vsesplošno nelagodje in – kar je še bolj ključno – kipeči bes in frustracijo naše dobe.«
– Stephanie Zacharek, Time
»Če bi radi našli film o bančnih roparjih, ki je v takšnem sozvočju s svojim časom, se boste morali vrniti vse do Bonnie in Clyda iz leta 1967.«
– Chris Nashawaty, Entertainment Weekly
»Ameriška folklora, ki se skriva za kuliso srečne nacije. Odlični igralci, odlična glasba, odlična režija. Popolno.«
– Marko Naberšnik, Najboljši filmi leta 2016, Ekran
»Film, ki je poosebljenje ikonične Amerike in hkrati njena kritika. Izvrstno.«
– Kaja Sajovic, MMC RTV SLO