Danes je blagajna odprta od 09:00 do 21:30 (odprto še 07:49, tel: 01 239 22 17).
Na sporedu februarja 2017.

24 tednov 24 Wochen

Anne Zohra Berrached / Nemčija / 2016 / 103 min / nemščina

Uspešna komedijantka Astrid je v šestem mesecu nosečnosti soočena s krutim dejstvom: otrok, ki ga nosi, se bo rodil z Downovim sindromom in hudo srčno okvaro. Intimna, realistična, a tudi družbeno provokativna drama o pravici ženske do splava ter o teži te odločitve.

igrata Julia Jentsch, Bjarne Mädel, distribucija FIVIA – Vojnik

IMDb

kritike
»Nagrado [srebrnega medveda za najboljšo igralko] bi moral dobiti /…/ resnično pretresljivi film 24 tednov: pod vtisom srce parajočega tour de force nastopa Julie Jentsch /…/ so se številni obiskovalci opotekali iz dvorane v smrtni tišini.«- Olaf Möller, Film Comment

»Film, ki se osredotoča na notranji drami Astrid in Markusa ter njun odnos, ki je usodno načet, saj je Markus odločno proti splavu, močno zagovarja pravico žensk do izbire. Toda obenem neposredno in nesprenevedavo pokaže, kaj pomeni takšna odločitev. Tega ne stori iz pedagoških vzgibov, ampak da pokaže, kako travmatična, boleča, velika in osamljena odgovornost je odločati o življenju in smrti nerojenega, v tem primeru tudi duševno in telesno hudo prizadetega otroka. In da o tej odločitvi nima pravice soditi nihče.«
– Ženja Leiler, Delo

»Mogočna moč drugega filma Anne Zohre Berrached se nad vas priplazi postopoma, potem ko se začne drobiti svet tega para. Čeprav zgodba te spretne pripovedovalke tli počasi, je nepopustljiva v svoji izvedbi; preteča tempirana bomba, zalučana pred gledalca, ki naj občuti vsak drobec bolečine para na platnu. Film je mestoma skoraj nevzdržen, med gledanjem gre skozi možgane nešteto vprašanj. /…/ Še nikoli se me ni noben film te vrste tako močno dotaknil /…/.«
– Paul Heath, The Hollywood News

»V čustvenem popotovanju, skozi katerega nas popelje 24 tednov, smo se prisiljeni globoko poistovetiti z Astridino bolečino, zato je ta film za gledalca izčrpavajoča izkušnja. /…/ Igra Julie Jentsch je neverjetna, razgaljajoča. Igralka nas povleče pod kožo svoje junakinje in nimamo druge izbire, kot da skupaj z njo plujemo skozi razburkano morje čustev – krivde, žalosti, jeze –, medtem ko se Astrid trudi sprejeti svojo odločitev. V prizoru, ko ji zdravnik razlaga podrobnosti postopka splava v visoki nosečnosti, je njene nenadzorovane trzljaje skoraj boleče gledati.«
– Wendy Ide, Screen Daily

»Film je dober predvsem zato, ker tako temeljito obdela vse pomembne teme – etične, psihološke, družbene in medicinske. Čeprav se glavna lika sprva zdita nekoliko ošabna, to na noben način ne izniči grozovite teže vprašanj, s katerimi sta se prisiljena soočiti, ali pa trpljenja ženske, ki se ne zmore odločiti, ali naj tako pozno prekine svojo nosečnost. Po zaslugi igre Julie Jentsch se zaključni prizori gledalca dotaknejo s tiho močjo.«
– Geoff Andrew, Sight & Sound

»Film 24 tednov, prava študija nelagodja, ki ne preskoči nobenega kliničnega aspekta splava, je hvalnica ženski pravici do izbire, a ne skriva, da je ta izbira mučna, težka, agonična, obupna, niti malo ideološka. Še več: ta odločitev je tako kompleksno intimna, da jo lahko kvalificirano, legitimno in informirano sprejme le ženska, ki jo zadeva, ne pa oglaševalski biro krščanske desnice, ki se ji zdi kompleksnost vedno ekstremna in absurdna. Splav je zlo – življenje je čudež. Toda spoštovanje človeškega življenja, na katerega tako sveto prisega krščanska desnica, postane nespoštovanje, demoniziranje in kriminaliziranje ženskega življenja. In Bog, ki je Abrahamu ukazal, naj ubije svojega sina, bi imel o tem ločeno mnenje.« ZA
– Marcel Štefančič, jr., Mladina

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

20.000 vrst čebel 20.000 especies de abejas

Estibaliz Urresola Solaguren

sreda, 03. 07. 2024 / 18:15 / Dvorana

Tankočutna, s soncem obsijana zgodba o otroku, ki išče svoje ime. Prvenec baskovske režiserke je devetletni igralki prinesel nagrado za najboljšo vlogo na lanskem Berlinalu.

Joan Baez: Jaz sem hrušč Joan Baez: I Am a Noise

Miri Navasky, Maeve O’Boyle, Karen O’Connor

sreda, 03. 07. 2024 / 19:00 / Mala dvorana

Intimen dokumentarni portret, v katerem legendarna pevka in aktivistka neobičajno odkrito spregovori o svojem življenju na odru in za njim.

Motoristi The Bikeriders

Jeff Nichols

sreda, 03. 07. 2024 / 21:30 / Kinodvorišče

Film Jeffa Nicholsa (Zaklonišče, Mud, Loving), navdihnjen s fotografsko študijo chicaških motoristov Dannyja Lyona iz leta 1968, je portret testosteronske, mačistične, z bencinom zapacane in v usnje odete subkulture ameriškega Srednjega zahoda, hkrati pa univerzalna zgodba o iskanju identitete in pripadnosti.