Moški in ženska iz neznanega nudističnega filma 60. let plujeta s čolničem vzdolž skalnate obale, dokler ne naletita na odročno plažo, na kateri dremlje gola lepotica. Takoj ko vstopimo v njene sanje, pa film v avtorjevi značilni maniri pospeši utrip. Prizori erotičnih filmov in lascivne podobe iz reklam se začnejo množiti in drobiti, migotati in utripati med pozitivom in negativom, se stapljati v večkratnih ekspozicijah, medtem ko slike na platnu nizajo faze intimnega odnosa: prvo srečanje, ljubkovanje, predigra, akt, ki preraste v orgijo, in ko je vse končano, nežno prebujenje lepotice na plaži.
V prvem planu najnovejše ročno izdelane stvaritve avstrijskega avantgardnega mojstra sta kot vselej telesnost filma in apropriacija žanra – tokrat erotike. Toda v seks-filmu Petra Tscherkasskyja se, kot bi pričakovali, poleg igralcev ljubijo tudi kadri in filmski trakovi.
»Za razliko od večine mojih filmov, ki uporabljajo en sam vir najdenih posnetkov, je Čudovito telo, v aluziji na nadrealistično tehniko ‘čudovitega trupla’, sestavljeno iz več različnih filmov. V njem najdete izstrižke iz reklam, ameriški erotični triler iz 80. let, britansko komedijo iz šestdesetih, danski in francoski pornič (oba bržkone iz sedemdesetih), italijanski mehkoerotični film iz leta 1979 in (britanski?) amaterski film – lahko mu rečemo ‘nudistični film’, saj v njem ni eksplicitne spolnosti, a vsi igralci brez očitnega razloga poskakujejo naokrog goli. /…/ Ti raznoliki viri so služili kot osnova filma in botrovali njegovi heterogenosti, ki sem jo v duhu nadrealistične tehnike ‘cadavre exquis’ z veseljem sprejel. Toda naslov filma namiguje hkrati na ‘čudovito truplo’, kakršno danes predstavlja analogni film: čudovito telo, ožigosano z rokom trajanja. Točen datum je neznan, a lahko ga slutimo.«
– Peter Tscherkassky