Mousa je povprečen postopač v palestinskem begunskem taborišču in mu ni mar za očetovo težko prigarano pravico do dela v izraelskem delu Jeruzalema. Sam se raje preživlja s krajo in nadaljnjo preprodajo izraelskih avtomobilov. Mousa je preprosto prepričan, da je njegova prihodnost stran od nasilja in vseh omejitev, ki zaznamujejo življenje v razdeljenem mestu. Nekega dne pa ga po kraji passata palestinski vojaki ustavijo in pregledajo, pri čemer v njegovem avtu odkrijejo nadvse presenetljivo blago. Zaradi tega odkritja se do sedaj apolitični Mousa znajde med dvema ognjema različnih strani in interesov …
Muayad in Rami Alayan razmere v Palestini prikažeta presenetljivo komično in v svojem slogu celo počastita francoski novi val.
»Hotela sva ustvariti nekaj nerodnega. Ne nujno komičnega. Hotela sva nekaj bizarnega, kar bi učinkovalo sanjsko, pravljično. Ko so stvari tako nerodne in ko se ti toliko dogaja, se lahko smeješ in jokaš obenem. /…/ Včasih je tragedija življenja v Palestini tako velika, da se ji moraš preprosto smejati. Na takšni stopnji absurda je v ozadju vedno komedija. Od tod sva dobila zamisel.« (Muayad & Rami Alayan)
Muayad Alayan
Palestinec, rojen leta 1985 v Kuvajtu. Študiral je v San Franciscu, potem pa se je vrnil v Betlehem, da bi tam snemal resnične filme o vsakdanu mladih Palestincev. Njegov prvi kratki film Lesh sabreen? je bil premierno predstavljen na filmskem festivalu v Clermont-Ferrandu, zatem pa so ga predvajali na več kot šestdesetih mednarodnih festivalih. Film Ljubezen, tatvina in drugi zapleti je njegov celovečerni prvenec.
filmografija
2009 Lesh sabreen? (kratki)
2010 Mute (kratki)
2012 Al-hijara al-muqadasa (Sacred Stones) (dokumentarni)
2015 Al-hob wa al-sariqa wa mashakel ukhra (Ljubezen, tatvina in drugi zapleti)