Željan (Eager)
Allison Schulnik (Allison Schulnik)
ZDA, 2014, HD, 8’30”
Ritmični ritual v izvedbi čudaške zasedbe pošastnih likov.
Skozi glogov grm (Through the Hawthorn)
Anna Benner, Pia Borg, Gemma Burditt (Likely Story)
Velika Britanija, 2013, DCP, 8’48”
Trije liki, trije vidiki, tri režiserke: posvet psihiatra, bolnika s shizofrenijo in njegove mame.
Grace v vodi (Grace Under Water)
Anthony Lawrence (Plasmation)
Avstralija, 2014, HD, 8′
Grace v vodi je animirani film v stop-motion tehniki in realističnem slogu, ki govori o odnosu med mačeho in njeno zlovoljno pastorko.
Epilog (Coda)
Alan Holly (And Maps And Plans)
Irska, 2014, DCP, 9′
Vizualno potovanje k epilogu nekega življenja.
Tretja stran od sonca (Third Page from the Sun)
Theodore Ushev (NFB)
Kanada, 2014, DCP, 6′
Ta gibljiva umetnina, ki naznanjuje konec dobe papirja, odpira številna pomembna vprašanja, od digitalne dematerializacije do reciklaže. Theodore Ushev je izmaličil katalog festivala animiranega filma in z odločnimi potegi čopiča v njegovih straneh zanetil ogenj.
Preučevanje ljubezni pri opicah (Monkey Love Experiments)
Ainslie Henderson, Will Anderson (Hopscotch Films/DigiCult)
Velika Britanija, 2014, DCP, 8’40”
Zavedeni opičnjak po navdihu ljubezni verjame, da mu je usojena pot na luno.
Land
Masanobu Hiraoka (Masanobu Hiraoka)
Japonska, 2013, DCP, 3’41”
Abstraktnost in preobrazbe.
Tuja telesa (Corps étrangers)
Nicolas Brault (Nicolas Brault Films)
Kanada, 2013, HD, 4’12”
Film, ki uporablja tehniko slikanja videov s svetlobo, izhaja iz mita »prosojnega telesa«, ki ga upodabljajo sodobni medicinski postopki, pri tem pa v gledalcu vzbudi občutek tujosti v odnosu do lastnega telesa.
Pifuskin
Tan Wei Keong (Tan Wei Keong)
Singapur, 2014, HD, 4’25”
Moški praska kožo, v kateri živi.
Rana (Obida)
Anna Budanova (Ural-Cinema Studio)
Rusija, 2013, DCP, 9′
Dekličine zamere se utelesijo v kuštravem bitju, ki postane njen najboljši prijatelj. Drug z drugim rasteta. In zamere, gosto naseljene v zavesti gospodarice, počasi prevzamejo oblast nad njenim življenjem.
Picture Particles
Thorsten Fleisch (Thorsten Fleisch)
Nemčija, 2014, DCP, 5’39”
Film so nekoč izdelovali in distribuirali na tankih prosojnih trakovih, navitih na kolut. Z uporabo arhivskih podob na arhivskem filmskem nosilcu se razkrijejo gradniki za alternativno stvarnost in nakaže se mogoča prihodnost.