Laborat (Laborat)
Nemčija 2014
režija Guillaume Cailleau
scenarij Guillaume Cailleau, Hanna Slak
montaža Hanna Slak
fotografija Michel Balagué, Guillaume Cailleau
zvok Kai Nicholas Theinen
glasba Werner Dafeldecker
produkcija Jana Cisar, Philip Widmann, Guillaume Cailleau, Hanna Slak
kontakt info@caskfilms.com
format DCP, barvni in čb/
dolžina 21′ 13”
V prostorih, podnevi. Onkološki raziskovalni center v Berlinu, januar 2011. Filmska ekipa se sreča z raziskovalci. Z uporabo analognih metod filmska ekipa spremlja eksperimente na miših, ki so podvržene različnim postopkom. Težko je določiti, ali film prikazuje enega ali več preizkusov, eno ali več miši – preizkusi in živali so si preveč podobni. Filmska ekipa vzporedno dokumentira lastne dejavnosti, potrebne za snemanje.
Kokoš (Kokoška)
Nemčija, Hrvaška, 2014
režija Una Gunjak
scenarij Una Gunjak
montaža Anja Siemens
fotografija Matthias Pilz
scenografija Ivana Škrabalo
zvok Sebastian Morsch, Raoul Brand
glasba Bernd Schurer
igrajo Iman Alibalić, Mirela Lambić, Esma Alić, Mario Knezović
produkcija Jelena Goldblach, Zak Film Productions, Siniša Juričić, Nukleus film
kontakt info@nukleus-film.hr
format DCP, barvni
dolžina 15′ 00”
Selma za šesti rojstni dan dobi živo kokoš. Ko ugotovi, da bo žival družini za hrano, se jo odloči rešiti in osvoboditi, ne zaveda pa se nepopravljivih posledic svojega dejanja. Med iskanjem zablodele kokoši je Selmina mama žrtev ostrostrelca. Smo v Sarajevu, leta 1993.
Arekara – življenje gre dalje (Arekara – la vie après)
Francija, 2013
režija Momoko Seto
scenarij Momoko Seto
montaža Momoko Seto, Nicolas Sarkissian
fotografija Momoko Seto, Minori Matsuoka
zvok Quentin Degy
produkcija Momoko Seto
koprodukcija Ecce Films
kontakt avril@eccefilms.fr
format DCP, barvni
dolžina 16′ 40”
Pet pričevanj apokaliptičnega in nadrealističnega dogodka.
Vsega ne moreš storiti naenkrat, lahko pa vse pustiš (Man kann nicht alles auf einmal tun, aber man kann alles auf einmal lassen)
Francija, Švica 2013
režija Marie-Elsa Sgualdo
scenarij Marie-Elsa Sgualdo
montaža Marie-Elsa Sgualdo
zvok Yanick Gerber
produkcija Terrain Vague
koprodukcija Swiss Radio and Television
kontakt francois.morisset@salaudmorissetproduction.com
format DCP, barvni in čb
dolžina 15′ 22”
Domišljijskim zgodbam, ki nas obkrožajo, nevede pripisujemo pomen. Tako je leta 2011 Marie-Elsa Sgualdo odkrila filmsko umetnost španskega režiserja José-Luisa Guerina, kar je v njej porodilo željo po stiku z njim.
»Pomislila sem, da bi mu poslala pismo v obliki fiktivne avtobiografije, s katerim bi poskušala izraziti, kaj me je v njegovih filmih ganilo. /…/ Namenila sem se vdihniti življenje tistemu, čemur pravim govorice, ne da bi se obvezala h goli resnici.« (Marie-Elsa Sgualdo)
Za vogalom (Kod ćoška)
Švica 2013
režija Corina Schwingruber Ilić, Nikola Ilić
scenarij Nikola Ilić, Corina Schwingruber Ilić
montaža Jovica Radisavljević
fotografija Nikola Ilić, Corina Schwingruber Ilić
zvok Beni Mosele
glasba Heidi Happy
produkcija Corina Schwingruber Ilić, Cortha Film
kontakt corthafilm@gmail.com
format DCP, barvni
dolžina 15′ 00”
Pivo, cigarete ali margarina, v trgovini na vogalu v Sirći dobite vse. Je shajališče vseh tistih, ki se niso odselili. Brez dela in denarja, vendar polni humorja in prijateljstva. Vsakodnevno življenje v osrednji Srbiji in morda kmalu po vsej Evropi?
Sodba (Presuda)
Hrvaška 2013
režija Đuro Gavran
scenarij Đuro Gavran
montaža Iva Mrkić
fotografija Pavel Posavec, Nikola Sučević, Tamara Duganđija, Đuro Gavran
zvok Daniel Peijć
produkcija Miljenka Čogelja, Pipser
kontakt info@pipser.hr
format DCP, barvni
dolžina 11′ 21”
Šestnajst let po vojni se je na zagrebškem glavnem trgu zbralo več tisoč ljudi, da bi spremljali neposredno predvajanje sodbe hrvaškim generalom. Film v nizu bližnjih posnetkov dokumentira izbruhe čustev, ki jih povzroči sodba.