kritike
»Čudesa, čudovito vsakdanja, skoraj fellinijevsko, karnevalsko neorealistična (Grand Prix žirije na lanskem Cannesu), pokažejo, kako kapitalizem trga življenje (in družine), kako ubija alternative in kako resničnostni šovi postajajo edini socialni transferji neoliberalne države, kar ste lahko videli že v – prav tako italijanski – Resničnosti, v kateri je imel resničnostni šov status čudeža, božje intervencije.«
– Marcel Štefančič, jr., Mladina
»Film pride in gre brez velikega pompa, toda njegova čarobnost se poleže na vas tako nežno in neizbežno kot prah.«
– Robbie Collin, The Telegraph
»Alice Rohrwacher, režiserka opevanega prvenca Nebeško telo, se vrača v Cannes z nežno, duhovito in dobrodušno zgodbo o odraščanju.«
– Peter Bradshew, The Guardian
»Film Čudesa, ki je tako kot njegova najstniška junakinja Gelsomina neverjetno moder za svoja leta, je otožen, a prav nič jokav labodji spev o zatonu tradicionalnega vaškega življenja v Italiji.«
– Deborah Young, The Hollywood Reporter
»Čudesa so večplasten in niansiran portret družine, ki skuša živeti po lastnih merilih – in ji to le deloma spodleti. Režiserkin pogled je takten in zadržan; toliko je stvari, ki jih nikoli ne izvemo. Osebne preteklosti likov niso podrobno popisane, pač pa so tam, da o njih ugibamo.«
– John Bleasdale, CineVue