Newyorčani se na lep jesenski dan soočajo z različnimi težavami: časopisni novinar Phil uvaja živčno in nerodno preiskovalno novinarko Claire, štiridesetletnemu Bennyju ponudijo glasbeno dragocenost, a se prodajalec izkaže za prevaranta, Ray se je zapletel v prepir z bratom svojega nekdanjega dekleta, ker je na spletu objavil njene gole fotografije, srednješolka Wendy pa odkriva svojo seksualnost, ki morda ni takšna, kot bi hotela. Skupek komičnih vinjet s svojim analognim pristopom in stiliziranim naturalizmom deluje kot posvetilo zgodnjim ameriškim neodvisnim filmom.
»Poskušam ne biti melanholična oseba, vendar sem. Izmenjaje sem žalosten in vesel. Včasih želim ustvariti smešen film ali pa samo žalostnega – vendar mi to ne uspeva. V scenarij vpletam oboje. K temu se vse bolj nagibam. /…/ Z igralci se dolgo pripravljam v želji, da bi se liku svobodno prepustili, ga samostojno ustvarili. V določeni točki, ko že resnično snemamo, imam občutek, da vedo več od mene.« (Dustin Guy Defa)
Dustin Guy Defa
Rojen leta 1978 v Salt Lake Cityju, ZDA. Posnel je več kratkih filmov, vključno s Family Nightmare, ki ga zaznamuje obešenjaški humor, sestavljen pa je iz več ur družinskih domačih posnetkov. V zadnjem desetletju je posnel nekaj ekscentričnih komedij, ki pa gledalcev onstran filmskih festivalov večinoma niso dosegle. se v zasnovi vrača k istoimenskemu kratkemu filmu iz leta 2014, ki ga je režiser zelo svobodno razširil.