zgodba
Mojster napetosti Paul Greengrass (Krvava nedelja, United 93, Bournova premoč, Bournov ultimat) dramatizira resnično zgodbo ameriške tovorne ladje Maersk Alabama, ki so jo aprila 2009 v Indijskem oceanu zajeli štirje somalijski pirati. Šest nominacij za oskarja, vključno z oskarjem za najboljši film.
»S filmom sem se želel posvetiti širšemu konfliktu, ki se dogaja v našem svetu, konfliktu med tistimi, ki imajo, in tistimi, ki nimajo. Soočenje med Phillipsom in Museom je razburljiv obračun na odprtem morju, hkrati pa govori o večjih silah, ki oblikujejo naš svet.«
– Paul Greengrass
kritike
»/…/ ko boste gledali Kapitana Phillipsa, boste videli, kaj se zgodi, ko resnično zgodbo posname mojster, Paul Greengrass, ki je že v filmih Krvava nedelja, United 93 in Zelena cona pokazal, da zna resnično zgodbo preleviti v intenzivni, ultra kinetični spektakel. Kapitan Phillips izgleda tako resnično, kot da ste tam, v realnem času, obenem pa tako urgentno, da po popkorn preprosto ne morete: vsakič, ko bi se vrnili, bi bilo vse drugače, ali bolje rečeno, vmes bi zamudili vse spremembe, zaradi katerih bi se vam po vrnitvi vse zdelo tako, kot je bilo, ko ste odšli po popkorn. Kapitan Phillips, v katerem Scottov Osmi potnik sreča Fordovo Poštno kočijo (na terenu Scottovega Sestreljenega črnega jastreba), ZA.«
– Marcel Štefančič, jr., Mladina
»Tisto, kar dela ta film poseben, so podnapisi. Ko somalijski pirati ugrabijo ameriškega kapitana tovorne ladje, on ne razume, kaj oni govorijo. Mi pa razumemo, tako da se ne moremo poistovetiti izključno z njim. Prisiljeni smo razumeti tudi njih. Srhljivka o globalizmu v Greengrassovem napetem slogu.«
– Andrej Gustinčič, ‘Najboljši filmi leta’, MMC RTV SLO
»/…/ se začne kot nekakšen proceduralni film o moških na delu in zasuka v napet triler, ob tem pa se na briljanten, nepričakovan način razvije še v globok, vznemirjujoč pogled na globalni kapitalizem ter ameriški privilegij in moč.«
– Manohla Dargis, The New York Times
»Greengrass je morda najboljši akcijski režiser ta hip in Kapitan Phillips to samo še potrjuje. /…/ eden najbolj nenavadnih in močnih ‘srečnih koncev’, kar sem jih kdaj videl.«
– J. Hoberman, Artinfo
»Nihče od sodobnih režiserjev, z morebitnima izjemama Kathryn Bigelow in Kena Loacha, ni boljši v ustvarjanju realizma, ki gledalca posrka v dogajanje /…/.«
– Scott Foundas, Variety
»Hanks /…/ doseže nov vrhunec v svoji karieri /…/. To je igra najvišjega reda v filmu, ki dviguje standarde po resničnih dogodkih posnetega akcijskega trilerja.«
– Peter Travers, Rolling Stone