Dobri časi, posneti v tradiciji urbanih trilerjev Sidneyja Lumeta, Martina Scorseseja in Williama Friedkina, spremljajo Constantina »Connieja« Nikasa, ki se po spodletelem bančnem ropu poda na divjo odisejado po kriminalnem podzemlju New Yorka, da bi mlajšega brata rešil iz zapora. Film bratov Safdie je prejel nagrado za najboljšo glasbo v Cannesu, nastop Roberta Pattinsona pa so kritiki označili za vrhunec njegove kariere.
»Obsedena sva z liki, ki živijo v sedanjosti. Čas je vedno sovražnik, sedanjost pa obstaja zunaj časa. Najini junaki nikoli ne vedo, kaj bo prinesel naslednji dan ali celo naslednja ura. Gre za pozabljene, prezrte ljudi, ki lahko v sekundi izginejo – in to je del njihove lepote in privlačnosti. V Dobrih časih sva svojo pozornost obrnila proti drugačni vrsti pozabljenega Američana, proti človeku, čigar občutek za ‘zdaj’ bolj oblikujeta zgodba in pripoved. Bolj ko sva razmišljala o elementih, kot so nevarnost, nuja in namen, bolj sva drsela v vode neo-grindhouse šund trilerja.«
– Josh Safdie
»Opis zgodbe ne more zares zajeti množice ostro opazovanih in izvirno zamišljenih podrobnosti – vedenja, dialogov, razpoloženja – ter zlitja intimnih, energičnih posnetkov Seana Pricea Williamsa z nastopi igralcev. /…/ Tako kot je stilizacija v Hawksovem Žigu sramote/Možu z brazgotino (Scarface) simbol velike gospodarske krize in tako kot je stilizacija v Bonnie in Clyde simbol obdobja vietnamske vojne, tako je – in bo ostala – stilizacija v Dobrih časih idealna in briljantna umetniška destilacija Trumpove dobe.«
– Richard Brody, The New Yorker