zgodba
V tem napetem, nepredvidljivem in seksi psihološkem trilerju se življenje mlade ženske obrne na glavo zaradi nepričakovanih stranskih učinkov novega antidepresiva, ki ji ga predpiše psihiater. Stranski učinki Stevena Soderbergha (Moje življenje z Liberacejem) so sodoben film noir s pridihom Hitchcocka.
kritike
»/…/ ko že mislite, da se bo film /…/ prelevil v sodno dramo, v Erin Brockovich, v obsodbo farmacevtske industrije (v nadaljevanje Kužne nevarnosti), kulture hitrih ‘fiksov’ in komercialne izrojenosti same medicine /…/, se odvrti v drugo smer, plodnejšo in presenetljivejšo, spolzko, trilersko, hitchcockovsko in zelo noir, prepojeno s stranskimi učinki družbe, ki so ji zdravje spremenile finance in ki pod vplivom zdravil počne reči, ki jih je Norman Bates počel pod vplivom norosti in mame. ZA+«
– Marcel Štefančič, jr., Mladina
»Soderbergh in scenarist Burns sta temo pobezljane psihofarmakologije sicer izrabila za kritičen družbeni komentar, še bolj pa za to, da sta v papir atmosferične politične alegorije zavila klasičen triler, ki je vseskozi nekaj korakov pred gledalcem.«
– Špela Barlič, Pogledi
»Stranski učinki so briljanten film: psihološki noir triler – kot Marnie 21. stoletja ali Rosemaryjin otrok (Rosemary’s Baby) –, obenem pa jedka satira na farmacevtska podjetja, stroko, ki se posveča duševnemu zdravju, ter njeno zastrašujoče vplivno in nedotakljivo kasto zdravnikov.«
– Peter Bradshaw, The Guardian
»Soderberghova elegantno ovinkasta filmska uganka obrne zgodbo o klinični depresiji in psihiatrični malomarnosti v privlačno, domiselno nepredvidljivo zabavo.«
– Justin Chang, Variety
»Film ima stranski učinek, a tak, da z njim po mojem mnenju lahko živi večina filmskih odvisnikov: ne moreš si ga izbiti iz glave.«
– Peter Travers, Rolling Stone
»/…/ napet film, ki drži gledalca na robu sedeža /…/.«
– Igor Harb, Delo